دوشنبه 18 دی 1391 | 21:17
التماس كننده ديروز، منتقد امروز؛
موسوي خويني؛ از التماس به نمايندگان تا انتقاد از مجلس!
موسوي خويني؛ از التماس به نمايندگان تا انتقاد از مجلس!
حضور مكرر موسوي خويني اين سوال را در ذهن متبادر مي كرد كه وي چه مي خواهد و چرا هميشه در دقايق پاياني جلسه علني مجلس در راهروها آفتابي مي شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی" بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت "به نقل از جهان، یوسف اسدی از خبرنگاران حوزه پارلمان در وبلاگ خبرنگار روستایی نوشت:
صبح امروز دوشنبه بي بي سي فارسي به گزارش كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس در خصوص فوت يك ويلاگ نويس پرداخت و در اين گزارش ارتباط با علي اكبر موسوي خويني از مريلند آمريكا برقرار كرد و نظرات وي را پخش كرد.

وقتي موسوي خويني رو ديدم به ياد روزهاي اول مجلس هشتم افتادم.

در روزهاي آغازين مجلس هشتم اين فرد مرتب در راهروهاي مجلس تردد داشت. تردد و حضوري كه از ديد خبرنگاران پارلماني و از جمله اينجانب پنهان نماند.

حضور مكرر موسوي خويني اين سوال را در ذهن متبادر مي كرد كه وي چه مي خواهد و چرا هميشه در دقايق پاياني جلسه علني مجلس در راهروها آفتابي مي شود.

حس و وظيفه خبرنگاري ام نگذاشت كه بي تفاوت از كنار اين نماينده سابق، حاشيه دار و معلوم الحال كه بارها و بارها بعد از مجلس ششم بازداشت و روانه زندان شد، بگذرم.

بخصوص آنكه موسوي خويني در آن روزها چند بار به جرم اقدام عليه امنيت ملي و بر هم زدن نظم عمومي با حضور در اغتشاشات و تجمعات غير قانوني روانه زندان شده بود و آخرين بار به دليل حضور در تجمع غير قانوني عده ايي از زنان در ميدان هفت تير بازداشت و روانه زندان اوين شد و اين حضور وي نمي توانست بي دليل باشد.

اما ماجرا اين بود كه وي پس از آزادي از زندان قصد پناهنده شدن به آمريكا را داشت و غافل از ممنوع الخروج بودنش براي خود و خانواده اش بليت و ويزا گرفت و وقتي به فرودگاه رفت متوجه شد كه نمي تواند از كشور خارج شود.

ظاهرا خانواده وي به خارج مي روند و موسوي در ايران ماند.

وي آن روزها مرتب به مجلس مي آمد و با التماس از نمايندگان مجلس بخصوص برخي از چهره هاي شاخص و اعضاي كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مي خواست با واسطه گري مشكل ممنوع الخروج بودنش حل شود.

موسوي حتي براي متقاعد كردن نمايندگان جهت پيگيري كارش مي گفت: خانواده ام چند روزي به خارج رفتند و تنها هستند و من هم بايد بروم.

جالب اينجا بود كه وي تحصيل در خارج را بهانه سفر عنوان مي كرد اما امروز سر از آمريكا درآورد و اقدامات خود جهت اقدام عليه امنيت ملي را از طريق مصاحبه با رسانه هاي ضد انقلاب پيگيري مي كند.

وقتي من با چشمان خود التماس هاي آن روز موسوي خويني در راهروهاي مجلس از نمايندگان و اعضاي كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس را مي ديدم و امروز جوسازي وي عليه همان نمايندگان كه هنوز در اين كميسيون حضور دارند، را ديدم اين سوال به ذهنم آمد كه آقاي موسوي وطن فروشي تا كجا؟ عزت نفس چيست و چرا شما با آن بيگانه ايد؟ و چرا شماها براي 2 روز ماندن در نزد اربابانتان خود را قهرمان نشان مي دهيد در حاليكه زماني از همين نمايندگان التماس مي كرديد؟

انتهای پیام/

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.