سه شنبه 26 دی 1391 | 08:29
متهم رديف اول تقلب براي انتخابات آزاد قمپز در كرد!
 متهم رديف اول تقلب براي انتخابات آزاد قمپز در كرد!
مصطفي تاج زاده مي گويد اگر بيرون زندان بود كمپين دفاع از انتخابات آزاد راه مي انداخت.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی" بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت "او در ادامه نوشته هاي خود كه از زندان به گردانندگان سايت هاي كلمه و جرس و نوروز ارسال مي شود، نوشته است: من باز هم بر اين اصل اصرار مي ورزم كه راه نجات كشور انتخابات آزاد است و اگر بيرون زندان بودم بزرگترين كمپين را براي دفاع از انتخابات آزاد كه امري قانوني و مشروع است، برپا مي كردم. در واقع انتخابات آزاد، استراتژي اصلاح طلبان ايران است و هم چنان كه جنبش سبز با انتخابات شكل گرفته، پيروزي آن هم در گرو برپايي انتخابات آزاد است و در آن صورت هركس كه راي بياورد مورد احترام همه است. در هياهوي اخير نبايد ترسيد و بايد قاطع و همه جانبه از انتخابات آزاد دفاع كرد. به گونه اي كه در ايران يا انتخابات آزاد برگزار شود يا خداي ناكرده انتخابات رسوا.
تاج زاده همچنين نوشته است: وقتي كه با بازجوها در مورد انتخابات 88 بحث مي كرديم، مي گفتم كه انتخابات 92 تكليف را روشن مي كند كه آيا انتخابات را آزاد برگزار مي كنيد يا فرمايشي و مهندسي شده. اگر آزاد برگزار كنيد، معلوم است واقعا اعتقاد داريد در انتخابات 88 تخلف و تقلب نشده و راي اكثريت مردم با شماست اما اگر فرمايشي يا مهندسي شده برگزار كرديد و مانند بار قبل كودتاي انتخاباتي كرديد، روشن مي شود كه نه تنها در اقليت هستيد و مورد اعتماد مردم نيستيد بلكه خود نيز به اين حقيقت واقفيد و به آن اشراف داريد.
عضو حزب مشاركت با انتقاد از انزواي خود و طيف متبوع وي مي نويسد: اصولگرايان حاضرند با همه گفتگو كنند و در قبال شان كوتاه بيايند الا در برابر اصلاح طلب ها و سبزها. آنها مطرح مي كنند «انتخابات آزاد رمز فتنه است». معناي اين حرف اين است كه انتخابات فرمايشي و شاهنشاهي از نظر اصولگراها انتخابي درست است!
خاطرنشان مي شود تاج زاده در ويدئويي كه از وي منتشر شده و هم اكنون در اينترنت موجود است، تصريح مي كند من با توجه به تجربه برگزاري انتخابات كه دارم، مي دانم كه 11ميليون تقلب در انتخابات امكان ندارد. آنچه درباره تجربه ويژه تاج زاده قابل توجه است، اظهارات چند هفته پيش محسن هاشمي پسر ارشد آيت الله هاشمي رفسنجاني- كسي كه اصلاح طلبان سر او قسم ياد مي كنند- مي باشد. محسن هاشمي در مصاحبه با روزنامه زنجيره اي بهار مشخصا مجريان اصلاح طلب انتخابات مجلس ششم (تاج زاده و تيم زير نظر وي در معاونت سياسي و ستاد انتخابات وزارت كشور) را متهم به تقلب عليه آقاي هاشمي و نخواندن آراي وي كرد. بنابراين تاج زاده به عنوان «آقاي تقلب» و شخصيت نشاندار و منحصر به فرد اين عرصه، به جاي پرگويي هايي نظير عبارات بالا بايد درباره آن رسوايي منحصر به فرد توضيح بدهد. با اين وصف، ترجمه عبارت «اگر بيرون زندان بودم، كمپين دفاع از انتخابات آزاد را برپا مي كردم» به زبان صريح و سليس مي شود «كمپين تقلب و كلاهبرداري برپا مي كردم».
درباره مدعاي تن دادن به نتيجه انتخابات آزاد نيز شايان ذكر است كه به تصريح آقاي هاشمي، موسوي به وي گفته بود كه اگر تمام دنيا هم بگويند انتخابات [سال 88] سالم است، من مي گويم تقلب شده است! به همين دليل هم موسوي در حالي كه هنوز زمان اخذ راي تمام نشده بود مصاحبه كرد و خود را پيروز انتخابات دانست و با وجود ادعاي اينكه «براساس آراي ريخته شده در صندوق من پيروز شده ام»، حاضر به بازشماري رندومي برخي صندوق ها نشد چرا كه هدف از آوردن وي ايجاد آشوب و به هم زدن بازي دموكراسي به هر بهانه اي بود و نه حضور قانونمند در انتخابات. با اين وصف تصور كنيد سران فتنه و آشوب را به انتخابات آتي راه مي دادند و از خيانت هاي آنها مي گذشتند، آن وقت آدم جرزن فاقد اختيار و مقيد به تمهيد فضا براي گروهك ها چرا بايد خيانت خود را تكرار نكند و تن به لوازم انتخابات آزاد بدهد؟
برخي محافل ضد انقلاب به غلط درباره سلسله مكاتبات تاج زاده با سايت هاي اينترنتي كه از پاريس و لندن به روزرساني مي شوند معتقدند كه تسهيل اين ارتباط از سوي مقامات امنيتي، اقدامي تعمدي براي بي اعتبار كردن اپوزيسيون توسط كسي است كه حتي برخي همراهان طيف هاي مخالف نظام نيز از او به عنوان مرد تقلب ياد مي كنند.

 

انتهای خبر/

کیهان

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.