چهارشنبه 27 دی 1391 | 10:48
نويسندگان نامه جام زهر در مجلس ششم دنده عقب گرفتند
نويسندگان نامه جام زهر در مجلس ششم دنده عقب گرفتند
نامه چند عضو فراكسيون مشاركت در مجلس ششم حاكي از قدرت فزاينده جمهوري اسلامي و در عين حال خائنانه بودن موضع قبلي آنها مبني بر ضرورت سر كشيدن جام تسليم در چالش هسته اي است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی" بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت "رجب مزروعي، علي اكبر موسوي خوئيني، فاطمه حقيقت جو از اعضاي فراكسيون اصلاح طلبان و مشاركت در مجلس ششم بودند كه پس از ارتكاب خيانت هايي از كشور خارج شدند. آنها نامه اي خطاب به مقامات ارشد ايران و آمريكا و اروپا نوشته اند كه در آن خواسته شده با برگزاري مذاكره برد- برد و طبق مقررات پذيرفته شده بين المللي، حق غني سازي اورانيوم در ايران صريحا به رسميت شناخته شود و موضوع غني سازي 20 درصد نيز متوقف به تامين سوخت نيروگاه هاي مربوط باشد.
اين نوشته را نورالدين پيرمؤذن (عضو فراكسيون اصلاحات در مجلس) و اسماعيل گرامي مقدم (نماينده اصلاح طلب مجلس هفتم كه در خارج كشور به سر مي برد) به همراه يك سمپات گروهك منافقين (احمد سلامتيان) و يكي از حاميان گروهك ملي- مذهبي (يوسفي اشكوري) امضا كرده اند. اين عده البته خواستار پذيرفتن پروتكل الحاقي از سوي ايران و لغو تحريم هاي غرب نيز شده اند.
نكته قابل تامل در مضمون اين نوشته، اعتراف به مهمل بودن نامه منسوب به 127 نماينده مجلس ششم است كه ضمن آن خواسته شده بود ايران جام زهر تسليم در چالش هسته اي را سر بكشد و فعاليت هاي خود را تعطيل كند. آنها در آن زمان اصرار داشتند روي فشارهاي غرب با حاكميت چانه زني و باج خواهي كنند و از سوي ديگر براي ادعاهاي فاقد سند غرب سند بتراشند چنان كه يكي از دوستان همين حضرات در فراكسيون مشاركت (احمد شيرزاد) پشت تريبون رسمي مجلس ششم ادعا كرد ايران 19 سال درباره برنامه هسته اي خود دروغ گفته و اكنون دم خروس بيرون افتاده است! به اعتبار همين مواضع هم بود كه ديپلمات هاي ارشد غربي در مذاكرات با تيم ايراني همواره به مواضع عناصر خائن در مجلس ششم استناد كرده و آن را به عنوان برگ برنده روي ميز مي گذاشتند.
موضوع ديگري كه نوشته چند نماينده مشاركت مجلس ششم به آن اذعان دارد اقتدار فزاينده جمهوري اسلامي در برابر فشارهاي غرب است، حال آن كه جريان مرعوب و تسليم طلب مدعي بودند كمترين مقاومت باعث حمله نظامي و اشغال كشور و شكست ايران خواهد شد.
معناي ديگر نوشته رجب مزروعي و دوستان سفيل و سرگردان وي نوعي ابراز ندامت ضمني نسبت به خبط هاي گذشته است.

 

انتهای خبر/

کیهان

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.