شنبه 30 دی 1391 | 13:34
اقدام سخیف و پیشنهاد بی شرمانه نوری زاد به مراجع
اقدام سخیف و پیشنهاد بی شرمانه نوری زاد به مراجع
محمد نوری زاد در ادامه اقدامات هتاکانه خود به ساحت مراجع عظام تقلید، با انتشار یک فیلم کوتاه از"رقص زنان نیمه برهنه" در سایت اینترنتی خود، ایشان را به دیدن این فیلم دعوت کرد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی" بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت "

"محمد نوری زاد" روزنامه نگار و مستند سازی است که در سال های اخیر با جدا شدن از خط امام و رهبری به صف معاندین نظام جمهوری اسلامی پیوست و با اقدامات و مواضع نسنجیده اش جایگاه ویژه ای در بین رسانه های ضد انقلاب و مخالفان نظام برای خود دست و پا کرد.

 

نوری زاد در اسفندماه سال گذشته، پس از ناامید شدن از نامه نگاری های شیطنت آمیز خود که با هدف بر هم زدن نظم جامعه با کشاندن مردم به سطح خیابان ها صورت می گرفت در اقدامی جسورانه با نوشتن نامه ای به مراجع عظام تقلید قم و تهدید به خودسوزی از آن ها خواست تا در مقابل نظام جمهوری اسلامی و مقام معظم رهبری صف آرایی نمایند که این نامه با بی توجهی مراجع قم به حاشیه رفت.


اما نوری زاد در ادامه اقدامات هتاکانه خود و در جدیدترین اقدام ضد ارزشی و اسلامی به ساحت مراجع عظام تقلید جسارت کرده است.



به گزارش سایت "رادیو فرانسه" محمد نوری‌زاد با انتشار یک فیلم کوتاه رقص در سایت اینترنتی خود، مراجع تقلید را به دیدن این فیلم دعوت کرد و نوشت: «انقلاب اسلامی که آمد، نخستین چیزی را که ذبح فرمود، لبخند بود.»


به نوشته این سایت «نوری‌زاد، در تازه‌ترین مطلبش با عنوان "رقص و موسیقی و مرجعیت؛ بیایید برقصیم و شاد باشیم"، از جمهوری اسلامی و همچنین مراجع تقلید برای جلوگیری از شادی مردم انتقاد کرده است.»


وی در ادامه آورده است: «انقلاب اسلامی که آمد، نخستین چیزی را که ذبح فرمود، "لبخند" بود. و بعد: موسیقی و رقص را. با برآمدن انقلاب اسلامی، سازها و سرناها و دهل ها بسرعت از خانه ها و کوچه ها و شهرها و روستاها به دخمه ها و پستوها کوچیدند و انگ آلات کفر بر تک تکشان نشست. و رقص های ساده و صمیمی و پاک، از ساحت شهرها و بویژه روستاها پرکشیدند و رفتند. آلات موسیقی به ابزار شیطان و نکبت جهنمیان تحکم شد، و رقص، جرثومه ای شد که تماشایش نیز کفاره داشت.»

 

رادیو فرانسه: تصویری از فیلمی که نوری زاد، مراجع را به دیدن آن دعوت کرده است


نوری‌زاد ادامه داده است: «پرنده شادمانی از آشیانه دل و آسمانِ جمالِ مبارکِ مردم ایران پرزد و رفت. و هیولای افسردگی بجای آن نشست.»


وی صدا و سیما و مراجع تقلید را در این زمینه مقصر دانسته و نوشته است: «من از همه مراجع تقلیدمان که با فتاوا و تحکم های اسلامی خود حتماً در این اندوه‌سازی بزرگ و ملی نقشی حتمی و محوری داشته و دارند، تقاضا می کنم به این فیلم و موسیقی دلنشینش توجه کنند.»


او تأکید کرده: «کاش مراجع ما به خیلی از کارها، کاری نمی داشتند.»


نوری زاد در پایان می نویسد: «کدام مرجع را سراغ داریم که از اعماق بیت خود خروج کرده باشد و در تماشای مسابقه ای به هیجان آمده باشد و کف زده باشد و جوانانی را تشویق و ترغیب کرده باشد؟»

 

در پایان خاطر نشان می شود ادعایی که بیش از هر چیز دیگر در تولیدات نوشتاری و تصویری آقای نوری زاد خودنمایی می کند "عرق دینی" وی است و گاهی مواقع فریاد "وا اسلاما" و "وا مذهبا"ی او گوش فلک را کر می کند.


اما آقای نوری زاد باید بداند این اقدام او در انتشار فیلم "رقص" و نوشتن یک مشت مطالب سخیف خطاب به مراجع معظم تقلید انسان را به یاد بیاناتی از بنیانگذار نظام جمهوری اسلامی ایران می اندازد آنجا که فرمودند: «قدرت های بزرگ چپاول گر در میان جامعه ها افرادی به صورت های مختلف از ملی گراها و روشنفکران مصنوعی و روحانی نمایان که اگر مجال یابند از همه پر خطر تر و آسیب رسانترند، ذخیره دارند که گاهی سی، چهل سال با مشی اسلامی و  مقدس مآبی یا پان ایرانیسم و وطن پرستی و حیله های دیگر با صبر و بردباری در میان ملت ها زیست می کنند و در موقع مناسب ماموریت خود را انجام می دهند» صحیفه نور- جلد ۲۱- صفحه

 

و این سخن امام که فرمودند: «مسلما جهان خوران و دشمنان ملت ها ، بعد از این آرام و قرار نخواهند داشت و به حیله ها و تزویرها و چهره های گوناگون متمسک می شوند و رو حانی نماها و آخوند های درباری و اجیر شدگان سلاطین و ملی گراها و منافقین ، به فلسفه ها و تفسیرها و برداشت های غلط و منحرف روی می آورند و برای خلع سلاح های مسمانان و ضربه زدن به صلابت و ابهت و اقتدار امت محمد ـ صلی الله علیه و آله و سلم ـ به هر کاری دست می زنند.» صحیفه نور- جلد۲۰-صفحه

105

 

 جام نیوز

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.