یکشنبه 1 بهمن 1391 | 12:25
دیدار خاتمی با جورج سورس شهریور 85+سند
دیدار خاتمی با جورج سورس شهریور 85+سند
یکی از سایت‌های صهیونیستی ـ آمریکایی نیز از دیدار خاتمی با جورج سورس خبر داده است.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی" بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت "به نقل از موسسه راهبردی دیده‌بان، پس از شروع فتنه ۸۸ برخی رسانه‌ها خبر از دیدار محمد خاتمی با جورج سورس صهیونیست دادند. انتشار این مطلب که خبر از پشت پرده همدستی فتنه‌گران داخل با صهیونیست‌های کودک‌کش می‌داد، به سرعت با واکنش شتاب‌زده دفتر خاتمی رو به رو شد که خبر از استیصال و درماندگی وی می‌داد.

اما یکی از سایت‌های صهیونیستی ـ آمریکایی نیز از دیدار خاتمی با جورج سورس خبر داده است. پایگاه خبری "نیوزمکس" این چنین از دیدار خاتمی با جورج سورس را که طی یک شام خصوصی صورت گرفته است خبر می‌دهد: «جورج سوروس، این هفته در بوستون در یک شام خصوصی با محمد خاتمى، رئیس جمهور سابق ایران، یک «معامله بزرگ» را مورد بحث قرار داد؛ این خبر را پنجشنبه، منابع متعددی به "نیوزمکس" گفتند.»

وی که در شهریور ماه ۱۳۸۵ مطابق با سپتامبر ۲۰۰۶ به شام خصوصی سورس رفته‌ بود در حالی درباره تعلیق غنی سازی اورانیوم سخن به میان آورده بود، که ملت ایران با ایستادگی بر سر مواضع خود در موضوع هسته‌ای به پیشرفت‌های شگفت انگیزی دست یافته‌ بودند.
خاتمی همچنین در این دیدار بر خلاف تفکرات حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری مبنی بر محو شدن اسرائیل از صحنه روزگار خطاب به آمریکایی‌های صهیونیست گفته است که او [خاتمی] هرگز در مورد محو کشورها از نقشه بود صحبت نکرده است.
جالب آن‌جاست که "استیون کلمن" مدیر برنامه استراتژی آمریکا در "بنیاد جدید امریکا"، نیز در نشست شام خاتمی با سوروس حضور داشت.
گفتنی است که این خبر دیگر جایی برای تکذیب کردن خاتمی باقی نمی‌گذارد.   انتهای خبر/

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.