پنجشنبه 5 بهمن 1391 | 07:35
اول قجر... دوم پهلوي بعداً نوبت اصلاح طلبان!
اول قجر... دوم پهلوي بعداً نوبت اصلاح طلبان!
پس از «سازمان منافقين» و «سلطنت طلبان» نوبت نمايندگان فتنه سبز در خارج كشور شد تا با يكي از كميسيون هاي فرعي شوراي اروپا ملاقات كنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی" بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت "پيش از اين مريم قجر عضدانلو ابريشم چي (معروف به رجوي) به ملاقات برخي اعضاي پارلمان اروپا رفته بود. پس از آن نيز نوبت عنصر ورشكسته و سرخورده ديگري به نام رضا پهلوي رسيد تا با برخي از اعضاي اين نهاد ملاقات كند. روز دوشنبه نيز 4 نفر از اعضاي جريان نفاق جديد -كه در قالب شوراي هماهنگي سبز فعاليت مي كنند- به «كميسيون امور سياسي و دموكراسي مجمع پارلماني شوراي اروپا» رفتند و با برخي اعضاي اين كميسيون ملاقات كردند. تركيب اين نيز جالب است؛ دو تن از اعضاي گروهك ملي-مذهبي (به نام هاي تقي رحماني و مرتضي-ك) به همراه رجب مزروعي و اردشير امير ارجمند.
نوبت بندي طرف اروپايي براي پذيرفتن اين 3 گروه در نوع خود جالب توجه است هر چند كه هر 3 طيف در فتنه سبز همراه و همداستان بودند و به قول رضا ربع پهلوي در يك تقاطع (آشوب در بستر شعار تقلب) به هم رسيده بودند. اردشير امير ارجمند در مقالات اخير مدعي شده «جنبش سبز مسالمت آميز است و خط قرمز خود در اعلام همكاري و همراهي با مجاهدين خلق و سلطنت طلبان مي داند» حال آن كه وي به همراه 3 ملاقات كننده ديگر طي يك سال اخير در انواع جلسات پنهان و آشكار سلطنت طلبان شركت داشته اند و اكنون نيز موضع مشتركي در مخالفت با جمهوري اسلامي و قانون اساسي دارند.
تقي رحماني در ملاقات مذكور خواستار حمايت براي آزادي بازداشت شدگان فتنه سال 88 و با التماس براي حمايت اروپا مدعي شده «فراموش نكنيد كمك به رشد جريان دموكراتيك در ايران به امنيت اروپا هم كمك خواهد كرد. سران جنبش سبز دموكراسي خواه هستند و اگر در ايران قدرتمند شوند مشكل امنيت در منطقه و جهان هم حل خواهد شد».
وي مي گويد: ما از شوراي اروپا خواستيم در كنار مسئله هسته اي، معضل حقوق بشر را فراموش نكند بدون آزادي و حقوق بشر در ايران، دنيا رنگ آرامش نخواهد ديد.
اين منافق مدعي ملي گرايي جرأت نكرده به طرف اروپايي بگويد كه بانيان 6 جنگ در چهارگوشه خاورميانه طي 12 سال گذشته آمريكا و انگليس و اسرائيل - و برخي كشورهاي اروپايي- همسو بوده اند و نه ايران.
رجب مزروعي هم در ملاقات مذكور گفته است: درباره موضوع پرونده هسته اي، موافقت با سياست خارجي جاري نظام حاكم بر ايران نداريم و با سياست خارجي تنش زدايي كه دوران خاتمي پي گرفته شد موافقت داريم.
اين ملاقات آخرين پالس فتنه گران داخلي- به واسطه نمايندگان آنها در خارج كشور- براي نوكري قدرت هاي غربي در ايران است و بايد ديد مدعيان اصلاح طلبي در واكنش به اين خوش رقصي ها چه موضعي اتخاذ مي كنند؟
ديداركنندگان خواستار تشديد فشار سياسي به ايران در كنار فشار اقتصادي شده اند. طرف اروپايي نيز قول داده در حمايت از عناصر بازداشتي فشار بر ايران را زياد كند.

انتهای خبر/

کیهان

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.