جمعه 20 بهمن 1391 | 14:26
صحنه نبرد با دشمن هزینه‌های سنگینی دارد
فتنه‌های سخت‌تر از فتنه ۸۸ در کمین انقلاب ایران است
فتنه‌های سخت‌تر از فتنه ۸۸ در کمین انقلاب ایران است
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: فتنه‌های سخت‌تر و مهمتری در کمین ملت ایران است که اگر بصیرت و بینش خود را ارتقا ندهیم همه دستاوردهای ۳۴ ساله انقلاب را از دست می‌دهیم.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی" بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت"حجت‌الاسلام علی سعیدی در همایش روحانیت و بصیرت در سایه ولایت در شهرکرد با اشاره به زمینه‌های شکل‌گیری فتنه ۸۸ اظهار داشت: واکاوی فتنه ۸۸ از مهمترین وظایف روحانیون است و باید تا می‌توان در این زمینه هوشیار بود و آن را با دقت مورد بررسی قرار داد.

وی افزود: ایران اسلامی طی ۳۴ سال گذشته با چالش‌ها و فتنه‌های بسیار روبرو بوده که فتنه ۸۸ مصداق کامل و جامع یک فتنه است.

سعیدی با بیان اینکه برای بررسی و واکاوی فتنه ۸۸ باید به پیشینه آن نظر کرد تصریح کرد: ریشه فتنه ۸۸ به حوادث و چالش‌های دهه ۵۰ و ۶۰ بر می‌گردد.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران عوامل فتنه ۸۸ را به سه دسته تقسیم کرد و گفت: عناصر روی صحنه، پشت صحنه و عناصر مباشر، عوامل این فتنه هستند که در میان آن‌ها شناسایی عناصر پشت صحنه از سختی و اهمیت بیشتری برخوردار است.

وی ترکیب عوامل فتنه ۸۸ را ترکیبی از طیف داخلی و خارجی دانست و افزود: قدرت طلبان داخلی، ضد انقلابیون وطنی و نظام سلطه این ترکیب را تشکیل می‌دادند.

سعیدی با بیان اینکه ایران در یک پیچ مهم و سرنوشت ساز قرار دارد اذعان داشت: فتنه‌های سخت‌تر و مهم‌تری در کمین ملت ایران است که اگر بصیرت و بینش خود را ارتقا ندهیم همه دستاوردهای ۳۴ ساله انقلاب را از دست می‌دهیم.

وی بر ضرورت مقاومت ملت ایران تأکید کرد و گفت:  صحنه نبرد با دشمن هزینه‌های سنگینی دارد که تنها با مقاومت و ایستادگی می‌توان پیروز این میدان بود.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینکه ایران توانسته تشیع را به عنوان یک مکتب بالنده و انسان ساز در جهان معرفی کند متذکر شد: گسترش مرزهای جغرافیای اسلام و تحکیم گفتمان علوی و نبوی در برابر گفتمان سلفی و سکولاری ترکیه از دیگر دستاوردهای انقلاب است.

وی خاطرنشان کرد: برهمین اساس ضروریست تا با ولایت مداری، ارتقای بصیرت و بینش و استقامت و پایداری از این دستاوردها حراست کرده و خود را در برابر فتنه‌های آینده مصون نگه داریم.

انتهای خبر/

سایت (يالثارات)
 

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.