یکشنبه 22 بهمن 1391 | 11:30
محاكمه خیابانی سران فتنه توسط تهرانی‌ها
محاكمه خیابانی سران فتنه توسط تهرانی‌ها
راهپیمایان تهرانی با در دست داشتن نوشته‌هایی خواستار محاکمه سران فتنه شدند.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی" بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت "به نقل از فارس، راهپیمایی مردم تهران و سایر شهرهای ایران اسلامی همانند سال‌های گذشته از ساعت 9 صبح 22 بهمن‌ماه آغاز شد.
 
راهپیمایان تصاویر مقام معظم رهبری، امام خمینی(ره) و همچنین شهدای هسته‌ای را در دست داشته و بر لزوم پشتیبانی از ولایت فقیه تأکید دارند.
 
همچنین جمعی از راهپیمایان تهرانی با در دست داشتن نوشته‌ای به مضمون «سران فتنه را محاکمه کنید» از دستگاه قضایی خواستند تا هرچه سریعتر سران فتنه را محاکمه کنند.
 
جوان 25 ساله‌ای که خود را امین اکبری معرفی کرد درباره تأکیدش برای محاکمه سران فتنه به خبرنگار فارس گفت: بعد از حماسه مردم در انتخابات دهم ریاست‌جمهوری انتظار این بود که همگان به نتیجه حاصل شده از آرای مردم احترام بگذارند.
 
وی با بیان اینکه سران فتنه به آرای مردم احترام نگذاشته و به خاطر منافع خود قاعده بازی را بر هم زدند تصریح کرد: متأسفانه در روزهای بعد از انتخابات 88 که ملت ایران بایستی میوه شیرین حماسه خود را می‌چید اقدام سران فتنه باعث شد تا این شیرینی به کام ملت تلخ شود لذا ما خواستار برخورد قاطع و قانونی دستگاه قضا با سرانه فتنه هستیم و گذشت زمان این موضوع را از یاد مانمی‌برد.

انتهای خبر/

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.