دوشنبه 23 بهمن 1391 | 09:46
آيت‌الله هاشمي‌رفسنجاني:
پاي نظام و رهبري تا آخر ايستاده‌ام
پاي نظام و رهبري تا آخر ايستاده‌ام

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی" بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت "

آيت‌الله هاشمي‌رفسنجاني طي مصاحبه‌اي كه در پايگاه اطلاع‌رساني وي انتشار يافته است تصريح كرد: پاي نظام و رهبري تا آخر ايستاده‌ام.وي تاكيد كرد: برادري من و رهبري مصداق عيني اخوت في‌الله است. اخوتي كه خيلي‌ها سعي كردند بر آن خدشه وارد كنند كه به فضل الهي و به دعاي خير امام (ره) ناكام مانده و خواهد ماند.

وي همچنين گفت: احساس برادري ما در تمام اين سال‌ها از همان روزهاي همسنگري در دوران مبارزه تا به امروز نه تنها لحظه‌اي كم نشده است بلكه همواره بر آن افزوده شده، خناسان اختلاف‌افكن داخلي و خارجي هم به هر نيتي كه بر طبل اختلاف من و رهبري مي‌كوبند بر طبل توخالي مي‌كوبند. چرا كه تا به امروز لحظه‌اي ايشان را تنها نگذاشته‌ام و ان‌شاءالله تا زنده‌ام تنها نخواهم گذاشت.

وي همچنين تاكيد كرد: تا نفس دارم پاي هر ماموريت و تكليفي هم درباره نظام و رهبري ايستاده‌ام. دشواري‌ها براي ما در عرصه‌ اخوت في‌الله محلي از اعراب ندارد.وصيت امام به ما در كنار هم ماندن بود و تا زنده‌ايم بر آن عهدي كه با امام بسته‌ايم استوار مي‌مانيم.

ما روزهاي بسيار دشوارتر از امروز را با همراهي هم پشت سر گذاشته‌ايم. از خدا هم خواسته‌ام روزي نباشد كه من باشم و ايشان نباشد. چرا كه حتي فكر حضور بدون ايشان هم به شدت به من احساس تنهايي مي‌دهد.

وي با اشاره به سابقه آشنايي خود با آيت‌الله خامنه‌اي و تجليل از شخصيت ايشان گفت: آيت‌الله خامنه‌اي از همان جواني در خط مستقيم حركت كردند و در هر دوره‌اي ايشان يكي از برجستگان اهل قلم بودند و همه به خوبي ايشان اعتراف داشتند.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.