جمعه 11 اسفند 1391 | 17:23
همدستي وهابيون و منافقين براي مقابله با ملت ايران اين بار در پاريس:
در كنفرانس اخير منافقين چه گذشت؟ / برنامه جديد آل سعود براي انتخابات ايران
در كنفرانس اخير منافقين چه گذشت؟ / برنامه جديد آل سعود براي انتخابات ايران
همزمان با نزديكي به روزهاي پاياني دولت دهم و فرارسيدن انتخابات آتي شاهد تشديد نشست ها و گردهمايي عناصر ضد انقلاب در كشورهاي گوناگون غربي هستيم كه نشست عناصر ضد انقلاب در پاريس به بهانه حصر آقايان موسوي، كروبي و خانم رهنورد را مي توان نمونه اي از تحركات جديد دستگاه هاي اطلاعاتي غرب و عناصر وابسته به آنان دانست. در همين خصوص پايگاه نهر نت از ديدارهاي سفيرهاي عربستان و قطر در پاريس با "مريم رجوي"خبر داد.

 

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی" بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت"همزمان با فرارسيدن يازدهمين انتخابات رياست جمهوري ايران شاهد تشديد نشست ها و گردهمايي عناصر ضد انقلاب در كشورهاي گوناگون غربي هستيم كه نشست عناصر ضد انقلاب در پاريس به بهانه حصر آقايان موسوي، كروبي و خانم رهنورد را مي توان نمونه اي از تحركات جديد دستگاه هاي اطلاعاتي غرب و عناصر وابسته به آنان دانست.

در همين خصوص پايگاه نهر نت از ديدارهاي سفيرهاي عربستان و قطر در پاريس با "مريم رجوي" يكي از سركرده هاي گروهك تروريستي مجاهدين خلق، منابع آگاه خبر دادند كه اين گروهك تروريستي از سازمان ها و موسسات وهابي مستقر در كشورهاي حاشيه خليج فارس براي مشاركت و حمايت از توطئه " 2103 سال تغيير در ايران" دعوت به عمل آورده اند.

عناصر گروهك تروريستي مجاهدين خلق كه حدود 35 سال است در توهم براندازي نظام جمهوري اسلامي ايران به سر مي برند و در اين خيال باطل همچنان دست و پا مي زنند، بعد از همكاري با كشورهاي سلطه گر غربي در فتنه 88 ، اين بار در تلاش هستند تا در انتخابات آتي رياست جمهوري اسلامي ايران كه قرار است در خرداد ماه 1392 برگزار شود، دست به فتنه انگيزي بزنند هرچند كه اين بار هم مانند 35 سال گذشته نتيجه اي جز شكست عايدشان نخواهد شد.

سران گروهك تروريستي مجاهدين خلق در راستاي اين خيال باطلشان با شخصيتهاي وهابي در كويت، عربستان و قطر تماس گرفتند تا بتوانند هماهنگي هايي را بين اين گروهك تروريستي و جريان وهابي با هدف ضربه زدن به نظام جمهوري اسلامي ايران ايجاد نمايند.

شايان ذكر است؛ "مبارك الوعلان" يكي از نمايندگان مجلس الامة كويت در كنفرانسي كه اخيرا گروهك تروريستي مجاهدين خلق در پاريس برگزار كرد، حضور داشت و به صراحت و روشني اعلام كرد كه جريان وهابي در تلاش است تا همه امكانات لازم را براي گروهك تروريستي مجاهدين خلق ايجاد نمايد تا در نتيجه نظام ايران را به سقوط بكشانند.

از سوي ديگر " وليد الطباطبايي" يكي ديگر از نمايندگان تندروي وهابي كويت كه با دستگاه جاسوسي عربستان نيز روابط بسيار نزديك و خوبي دارد، در ماه آگوست 2011 با سركرده هاي اين گروهك تروريستي بنابر دعوتي كه اين گروهك در چارچوب تماس هاي مستمر با شخصيت هاي وهابي كشورهاي عربي حاشيه خليج فارس به عمل مي آورد، ديدار كرد.

انتهای خبر/

پایگاه اینترنتی بسیج

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.