دوشنبه 14 اسفند 1391 | 11:51
سخنان نوری در ویلای‌مجلل کروبی/ مدیریت آقازاده از سوی حزب منحله
سخنان نوری در ویلای‌مجلل کروبی/ مدیریت آقازاده از سوی حزب منحله
شیخ عبدالله نوری که همواره در مقابل دشمنان کینه توز ملت ایران نقش وکیل مدافع آنها را برعهده می گیرد و در مقابل ملت نجیب نقش دادستان! اینبار نیز عمق کینه توزی با اهداف آرمان های امام خمینی (ره) را که هر چه دارد از آن سفر کرده دارد، نشان داده است.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی" بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت"بولتن نوشت: وی که از عناصر هدایت گر آشوب های تیر ماه 1378 بود و با دوستان آشوبگرش خواب سرنگونی نظام جمهوری اسلامی را می دید! و همواره آرمان های امام بخصوص حمایت از فلسطین و دشمنی با اسرائیل را زیر سوال برده بود ؟ اخیرا در مهمانی ویلای مجلل خانم کروبی! عنوان کرد " وقتی با سران و سرمداران شرق و غرب می توان مذاکره و تعامل نمود، آیا نمی توان همین شیوه مذاکره و تعامل را با نیروهای منتقد و دلسوز در پیش گرفت؟"

 ایشان البته می دانند که نظام مقتدر ج. ا با قدرت و صلابت خویش از موضع عزتمدارانه با همه قدرتها می تواند وارد چالش و گفتگو شده و حق قانونی خویش را از آنها بگیرد و هر زمان که صلاح دید آنها را پشت درب منتظر نگهدارد و وقت ندهد!

 لکن چنین نظامی هرگز با عمله ها و نوکران بیگانه پرست کشورهای خارجی که ارزش و شأنی جز مزدوری نداشته حرفی ندارد که بزند!
 
چون اگر حرفی باشد با اربابانشان آن هم از موضع قدرت می زند. زیرا عمله های بیگانگان از خود استقلال ندارند و از هیچ منطقی برخودار نمی باشند نمونه آن جریان انتخابات سال 1388 هست که علی رغم همه مستنداتی که نظام و ملت بزرگ ایران در برابر چشم همه گذاشتند همین آقای موسوی و کروبی و خاتمی و دوستان فتنه گر و دیگرشان به دروغ و بر اساس نقشه راه اربابانشان ( آمریکا و انگلیس و اسرائیل) فریاد تقلب را سر دادند و کشور را به آشوب چند ماهه کشاندند.
 
و وقتی هم که از آنها خواستند طبق قانون پیگیری کنید و صندوق های رای تا آخرین آنرا باز شماری کنید چون می دانستند خبری از تقلب نخواهد بود و خیانتشان آشکار خواهد شد از آن عبور کردند و با اوباش گری خواستند دستور صادره شده از کشورهای بیگانه را اجرا نمایند.
 
موضوعی که بعد از 4 سال هنوز نتوانستند یک سند و حتی یک سند و دلیل برای آن دروغ بزرگ ارائه کنند که چگونه می شود 11 میلیون رای را جعل کرد و تقلب نمود بدون آنکه کسی متوجه شود!!
 
درست به همین دلیل است که هیچ آدم عاقلی با نوکران حلقه بگوش و برده شدگان آنهم از نوع بیگانه پرست حاضر نیست که بنشیند و گفتگو کند چون شأن انسانی آزاده را ندارند.
 
ملت ایران در طول تاریخ بلندش همواره به افرادی که با بیگانگان عهد دارند بخصوص از نوع انگلیسی آن به چشم خیانت کار و گاهی تنفرآمیز دارد و آنها را اساساً داخل آدمی ندیده! و به همین دلیل روشن و منطقی است که با چنین نوکرانی مذاکره نمی کند. آقای نوری!
 
آقا زاده ای که فتنه گران ادعا کرده اند او را  اداره می کنند!
 
در پی موضع گیری های غیر مانوس و بعضاً ضد و نقیض علی مطهری در حوزه سیاسی مشخص گردید که سه تن از عناصر رده پایین یک حزب منحله ( م ) در مورد وی گفته اند که وی فردی ساده لوح و دارای کیث شخصیتی بوده و با تحلیل ها و جلساتی که با او داریم وی را تحت تأثیر شدید قرار داده ایم و همانی را او می گوید که برایش تحلیل کرده ایم! ( ع – ش) یکی از عناصر بی تجربه حزب منحله نیز عنوان کرد " مطهری بشدت دارای تمایلات برون گرایانه بوده و در صدد است که به هر نحوی خود را مطرح و در تیتر اخبار فضای مجازی واقع شود و از خود چهره مستقل فکور و با سطح آگاهی بالا نشان داده و در مجلس نیز عنصری خاص جلوه نموده و لیدر فراکسیون گردد لذا باید از این نقطه ضعفش استفاده کرد و هر آنچه را که حزب می خواهد از زبان وی بگوئیم البته چون آدم بسیار ساده لوحی هست می طلبد او را تحت رگبار تحلیل ها قرار دهیم چون هر روز ممکن است کسی رایش را بزند و متوجه اش کند که دارد مدیریت می شود."
 
گفتنی است این افراد معتقدند که علی مطهری ژست مدرس را در مجلس می گیرد و این نقش را هم ما به خوبی به او قبولا نده ایم! وی بشدت احتیاج به تحلیل پیدا می کند کاری که بلحاظ ساختار شخصیتی اش و سرعت تحولات و اخبار قادر به انجام آن نمی باشد.
 
شخص مذکور بیان داشته که مطهری از آنها خواهش کرده که زود به زود به دیدنش بروند و او را تغذیه تحلیلی و فکری نمایند!
 
شایان توجه است که چندی است علی مطهری سعی دارد ژست اپوزسیون عاقل را در مجلس بگیرد ولی به جهت بیان مطالبی که خودش چندی پیش آنرا به مسخره می گرفت مورد بی توجهی مخاطبین در مجلس واقع شده و از وی چهره ای ناپایدار در جامعه ساخته شده است.
 
بنظر می رسد نامبرده توسط جناح های مختلف بی بصیرت از گروه های حامی هاشمی تا طیف افراطی دوم خردادی ها دست به دست می شود.

انتهای خبر/

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.