پنجشنبه 17 اسفند 1391 | 11:37
شعار استراتژیک ما «انتخابات آزاد» است
شعار استراتژیک ما «انتخابات آزاد» است
انتساب این سخنان به تاجزاده و انتشار آن در سایت میر حسین موسوی در حالی است که معاون سیاسی پیشین وزارت کشور در دولت اصلاحات مدعی است در زندان انفرادی بسر برده و دسترسی به امکانات ارتباطی ندارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی" بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت"مصطفی تاجزاده از عوامل فتنه 88 با انتشار پیامی گفت: بار دیگر تأکید می کنم که شعار استراتژیک ما «انتخابات آزاد» است.
 تاجزاده که هم اکنون دوران محکومیت خود بخاطر نقش آفرینی درفتنه 88 را پشت سر می گذارد در این نوشته افزود: این شعار تحت هیچ شرایطی نباید فراموش شود یا مورد کم توجهی قرار گیرد.
در این پیام که کلمه سایت حامی میر حسین موسوی آن را منتشر کرده است ، آمده است: علت مخالفت با انتخابات آزاد و این که صحبت از آن جرم تلقی می شود با انتخابات تک اسبه نظام پزشکی روشن شد.
انتساب این سخنان به تاجزاده و انتشار آن در سایت میر حسین موسوی در حالی است که معاون سیاسی پیشین وزارت کشور در دولت اصلاحات مدعی است در زندان انفرادی بسر برده و دسترسی به امکانات ارتباطی ندارد.
تاکید تاجزاده بر شعار انتخابات آزاد در حالی صورت می گیرد که که پیش از وی هاشمی رفسنجانی و محمود احمدی نژاد با اشاره به همین شعار گفته بودند انتخابات باید آزاد باشد.
هرچند بعد ازبیانات رهبری در جمع مردم قم به مناسبت قیام 19 دی ، تکرار شعار انتخابات آزاد از سوی مخاطبین کلام رهبری در ظاهر متوقف شد،اما احمدی نژاد بعدا در جمع راهپیمایان 22 بهمن با تکرار و اصرار بر مفهوم یاد شده بدون استفاده از واژه انتخابات آزاد با بزرگنمایی و اشاره به برخي اظهار نظرها مبني بر مديريت و مهندسي انتخابات، تصريح کرد: من با افتخار مي‌گويم که ملت بزرگ ايران راه خود را به خوبي مي‌شناسد و به افراد و به گروه‌هاي مدعي نيازي ندارد و بايد اخلاق و قانون رعايت شده و هر کس برنامه‌ خود را بيان کند.
از سوی دیگر یکروز بعد از سخنان مهم رهبری در جمع مردم قم، سایت هاشمی رفسنجانی ۲۰ دی ماه با انتشار گزارشی از دیدار هاشمی رفسنجانی در ۱۲ دی ۹۱ با نمایندگان فرهنگیان سراسر کشور از تاکید وی بر برگزاری انتخابات آزاد رقابتی و قانونی برای دستیابی به وحدت خبر داد.
همچنین وی چندی بعد نیز در دیدار تعدادی از اهالی رسانه با تغییر الفاظ و پافشاری بر مفاهیم مورد نظر خود در خصوص انتخابات گفت:انتخابات باید بر اساس استانداردهای جهانی و مدرن برگزار شود و نباید کاری کنیم که به دیکتاتوری متهم شویم.
در همین حال سراج رییس پیشین بسیج دانشجویی چند روز قبل در یک مراسم سخنرانی با اشاره به انتخابات یازدهم ریاست جمهوری گفت: شعار انتخابات آزاد یک اسم رمز است. انتخابات آزاد را برای یک نفر دارند مطرح می‌کنند. مصداق آزاد بودن یا نبودن انتخابات یک نفر است در نظر بعضی‌ها که به‌زعم آن‌ها اگر او تأیید شد، انتخابات آزاد است و اگر او تأیید نشد، انتخابات آزاد نیست. در این مرحله شرایط باید اضطرار شود که نظام او را تأیید کند و اگر هم نشد بروند زیر علم عدم‌برگزاری انتخابات آزاد.
گفتنی است چندی پیش رهبر معظم انقلاب در سخنان مهمی در دیدار با مردم قم به مناسبت قیام 19 دیماه فرمودند:آن كسانى كه ممكن است از سر دلسوزى، راجع به انتخابات يك توصيه‌هاى عمومى بكنند كه آقا انتخابات اينجورى باشد، آنجورى نباشد، حواسشان باشد به اين مقصود دشمن كمك نكنند؛ مردم را از انتخابات مأيوس نكنند، هى نگويند انتخابات بايد آزاد باشد. خب، معلوم است كه انتخابات بايد آزاد باشد. ما از اول انقلاب تا حالا سى و چند تا انتخابات داشته‌ايم؛ كدامش آزاد نبوده است؟ در كدام كشور ديگر، انتخابات از آنچه كه در ايران ميگذرد، آزادتر است؟ كجا صلاحيتها ملاحظه نميشود.

انتهای خبر/

صراط

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.