پنجشنبه 29 فروردین 1392 | 10:27
دروغ پردازی ها ادامه دارد
گزارش مضحک شبکه من و تو از محاصره دانشگاه توسط بسیجی ها +فیلم
گزارش مضحک شبکه من و تو از محاصره دانشگاه توسط بسیجی ها +فیلم
در فیلم ضبط شده با دوربین تلفن همراه، به وضوح مشخص است که ظاهرا در محوطه دانشگاه قرار است مراسمی برپا شود و ارسال کننده فیلم خواسته با این حرکت به جوسازی بپردازد.

 

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی" بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت"شبکه من وتو که وضعیت تاسف باری را برای خود رقم زده است، با پخش فیلم های ارسالی توسط مخاطبانش سعی می کند به جذب مخاطب بپردازد. این شبکه که از خارج و توسط بودجه های ضد ایرانی برای تخریب فرهنگ اسلامی-ایرانی فعالیت می کند تا جایی پیش رفته است که فیلم ارسالی توسط یکی از مخاطبان را با عنوان «محاصره دانشگاه توسط بسیجی ها» بدون کوچکترین بررسی برای درست یا غلط بودن آن منعکس نموده است.

این فیلم، شب گذشته در برنامه گزارشگر شبکه من و تو۱ پخش شده است.

در این گزارش سعی شده است فضای دانشگاه امنیتی و نا امن نشان داده شود، این درحالی است که وسایل موجود جهت برپایی مراسم ایام فاطمیه در دانشگاه فراهم آمده است.


گزارش مضحک شبکه من و تو از محاصره دانشگاه توسط بسیجی ها! | دانلود فیلم

و اما اصل ماجرا ...

بسیج دانشجویی شهید زوبونی دانشگاه آزاد واحد تهران شمال، در تاریخ ۲۱ فروردین ۹۲ به مناسبت ایام فاطمیه، اقدام به برگزاری مراسم سوگواری و دسته عزاداری نمود که این مراسم که با حضور اقشار مختلف دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه برگزار شد؛ فیلم این مراسم گویای همه واقعیت است.


فیلم مراسم فاطمیه در دانشگاه | دانلود فیلم

من و تو سعی دارد با پخش برنامه های ظاهرا سرگرم کننده، ارزش های اسلامی را تحت الشعاع قرار داده و در بزنگاه های مختلف در بخش های خبری خود رویکرد ضد ایرانی خود را پیگیری نماید.

این رسانه که مدعی خبر رسانی آزاد هم هست، با چنین اخباری نه تنها به انعکاس واقعیت ها نمی پردازد، بلکه با انتشار دروغ های مختلف، سعی می کند وضعیت ایران را آشفته نشان دهد.

قابل ذکر است شبکه من و تو که از طرف کشور انگلستان پخش و حمایت شده و مورد حمایت رژیم غاصب صهیونیستی نیز هست، از افراد بدنام، اعضای ساواک و سلطنت طلبان در اجرای برنامه هایش استفاده می کند.

منبع:فرهنگ نیوز

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.