یکشنبه 8 دی 1392 | 13:57
جانشین نماینده ولی فقیه سپاه در سومین مجمع عالی پیشکسوتان
پاسداری از انقلاب تاریخ مصرف ندارد

 

 

 

به گزارش " بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت":حجت الاسلام دکتر صادقی گفت : پاسداری از انقلاب تاریخ مصرف ندارد ، امام حسین در 63 سالگی شهید شد. فرهنگ پاسداری یعنی الهام از اهل بیت برای پاسداری از دین. پاسداری چیزی نیست که تعلق داشته باشد به سازمان ، پاسداری از انقلاب تکلیف دینی است، پاسداری از انقلاب محدودیت ندارد که مثلا در بعد نظامی یا چیز دیگر باشد، پاسداری از انقلاب یکی از اقتضائاتش ، و ضعیت شناسی یا موقعیت شناسی است یعنی تسلط بر تهدیدها و دشمن.

صادقی افزود : اگر دقت کنیم این گونه رفتارها درزندگی ائمه نیز دیده می شود مثلا امام حسین (ع) بقای دین را در شهادت و امام حسن (ع) بقای دین را در صلح می دانند که این نمونه ای از وضعیت شناسی می باشد.ما باید راهمان را پیدا کنیم امروزه یکی از اقتضائات پاسداری این است که بفهمیم چه خبر است در دنیا. کاری که انقلاب کرد این بود که اسلام ناب را زنده کرد اما یک رسالت برای آینده دارد و انقلاب اسلامی رسالتش این است که دنیا را آماده ظهور کند.

جانشین نماینده ی ولی فقیه در سپاه افزود: استکبار بعد از شکست در همه میدان های سخت، نیمه سخت و نرم به یک جمع بندی رسیده است که انقلاب اسلامی و این خطر بزرگی که جهان را تهدید می کند هیچ کس قدرت شکستن آن را ندارد جز مردم ایران و آن هم با جدا کردن مردم از رهبری. شبیه این حرف در تاریخ وجود دارد، معاویه در جنگ صفین شکست خورد، آخرین لحظات فرمانده خط مقدم امیرالمؤمنین آمده بود معاویه را به قتل برساند، عمروعاص گفت ما نمی توانیم علی را بشکنیم اما سپاه علی می تواند علی را بشکند، و راهش این است که از رگ تقدس مابی آنها استفاده کنیم و لذا قرآن را سر نیزه بردند و توسط خود سپاه حضرت علی (ع) از پیروزی امیرالمؤمنین جلوگیری شد.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.