شنبه 21 اردیبهشت 1392 | 12:57
اشک ریزان ضدانقلاب برای مظلومیت هاشمی! + تصاویر
اشک ریزان ضدانقلاب برای مظلومیت هاشمی! + تصاویر
رسانه های ضد انقلاب و بیگانه فارسی زبان در هفته گذشته، تاکتیک های دیگری را برای رسیدن به اهداف خود در انتخابات پیش رو به کار بستند؛ از دفاع از مظلومیت هاشمی و ریختن اشک تمساح برای وی گرفته تا پوشش زنده شبکه بی.بی.سی از ثبت نام ها در انتخابات ریاست جمهوری؛ اصلی ترین محور و اوج اخبار رسانه های ضد انقلاب، بر ماتم سرایی برای هاشمی رفسنجانی متمرکز بود...

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی" بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت"

 مشرق نوشت: اشک ریزان برای هاشمی

رسانه های ضد انقلاب و بیگانه فارسی زبان اهم مطالب خود را به انعکاس گسترده سخنان وزیر اطلاعات و آیت الله سیدمحمد خامنه ای ( برادر رهبر انقلاب) و واکنش ها به این سخنان اختصاص دادند. این سخنان باعث شده بود، ضد انقلاب و اهالی فتنه سنگ تمام برای هاشمی رفسنجانی بگذارند.

 


  دلسوزی سایت خودنویس برای هاشمی؛ این سایت تلاش کرده تا با بزرگ کردن نسبت آیت الله سیدمحمد خامنه ای با رهبر انقلاب و به کار بردن تعبیر « برادر بزرگتر رهبری » نوعی مخالفت رهبر انقلاب با هاشمی را به ذهن ها متبادر سازد؛ عنوان « خائن و مجرم» در سخنان سیدمحمد خامنه ای به هاشمی نسبت داده نشده، ولی خودنویس با برداشت مغرضانه چنین تیتری را برگزیده تا به نوعی برای هاشمی هم مظلوم نمایی کند.

آیت الله سیدمحمد خامنه ای در یک مصاحبه با خبرگزاری فارس به تحلیل عملکرد ضد انقلاب و اهالی فتنه برای انتخاب ریاست جمهوری پرداخت و در نهایت هم به هاشمی رفسنجانی پیشنهاد کرد، در آستانه 80 سالگی به کارهای فرهنگی بپردازد؛

از طرف دیگر هفته گذشته، وزیر اطلاعات طی یک سخنرانی در قم عنوان کرد که آن کسی که خود را پیشگوی فتنه می نامد، مدارک قطعی وجود دارد که او در فتنه دست داشته است؛ که بدون نام بردن از هاشمی، همه اذهان را متوجه هاشمی کرد؛ چون او چند روزی بود که مدام می گفت من حوادث فتنه را پیش تر پیش بینی کرده بودم و ... . وزیر اطلاعات همچنین عنوان کرد آن کسی که نظام به خاطر مصالحی او را مانند و تن دیگر محصور نکرده توهم نکند که انقلاب یادش رفته او چه کرده است؛ که به اعتقاد بسیاری اشاره به خاتمی بود.

 

رادیو فردا با تیتر « برادر رهبر جمهوری اسلامی » تلاش کرد تا همان خط پیشین را طی کند؛ انتساب به رهبری برای القای این مسئله که رهبر انقلاب چنین نظری درباره هاشمی دارد؛ نوع تیتر نیز بسیار جهت دار است؛ سیدمحمد خامنه ای در هیچ کجای مصاحبه هاشمی را عامل امریکا نخوانده است؛ ولی رادیو فردا با انتخاب این تیتر علاوه بر القای اختلاف به دنبال مظلوم نمایی برای هاشمی هم هست.

این سخنان کافی بود که واکنش هایی در داخل کشور صورت گیرد؛ ولی این واکنش و انعکاس این سخنان در رسانه های ضد انقلاب بسیار پررنگ تر بود.

 

البته بي.بي.سي تقريبا خط دهنده اصلي اين رسانه‌ها محسوب مي‌شود؛ انتخاب عنوان « برادر آيت‌الله خامنه‌اي »
براي سيدمحمد خامنه اي تكرار همان خط پيشين است؛ انتساب اظهار نظر فوق
به رهبر انقلاب و در نتيجه القاي اختلاف در بالاترين سطح كشور

این رسانه ها با انتخاب عناوین مغرضانه و انتساب برخی اتهامات به هاشمی به نام این دو نفر، سعی در ایجاد جوی به سود هاشمی و القای مظلومیت برای هاشمی رفسنجانی هستند. بی شک انتخاب عناوینی مانند « خائن» ، « مجرم» ، « عامل آمریکا » و اینکه « نظام وی را به خاطر مصالحی محصور نکرده » برای هاشمی و انتشار آن به یکباره در این رسانه ها، چهره ای مظلوم از هاشمی را ترسیم می کند که مورد هجمه های غیرمنصفانه قرار گرفته است.

 

 

سایت دیگربان، به دروغ اخطار مصلحی به خاتمی را، اخطار به هاشمی رفسنجانی توصیف کرده، و با تیتر بزرگ هم نوشته

که « نظام به خاطر ملاحظاتی هاشمی را محصور نکرده است»؛ و این پرده دیگری از

القای مظلومیت برای هاشمی رفسنجانی است

سایت ضد انقلاب خودنویس در هفته گذشته برای هاشمی سنگ تمام گذاشت؛ این سایت چندین بار پروژه مظلوم نمایی برای هاشمی رفسنجانی را به اجرا گذاشت.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.