دوشنبه 23 اردیبهشت 1392 | 11:34
بروشورهای تبلیغاتی عوامل بی‌بی‌سی در خیابان‌های تهران
بروشورهای تبلیغاتی عوامل بی‌بی‌سی در خیابان‌های تهران
موسسه BBCEDU بار دیگر در آستانه انتخابات ریاست جمهوری فعالیت گسترده خود را در کشور آغاز کرده و بروشور های این موسسه به طرز گسترده ای در سطح شهر پخش شده است!

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی" بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت"موسسه BBCEDU بار  دیگر در آستانه انتخابات ریاست جمهوری فعالیت گسترده خود را در کشور آغاز کرده و بروشور های این موسسه به طرز گسترده ای در سطح شهر پخش شده است!

اوایل سال 87 بود که برای نخستین بار این موسسه زیر نظر شبکه وهابی بی بی سی فعالیت های خود در ایران را آغاز کرد و در آن زمان اقدام به برگزاری دوره های آموزشی در کشور کرد. در واقع این موسسه در پوشش یک آموزشگاه و فریب درخواست کنندگان قصد داشت تا تا به بهانه مهاجرت به انگلیس و زندگی رویایی در آنجا و حتی ادامه تحصیل بسیاری از جوانان را جذب این شبکه کند!

با گذشت چندماه و در آستانه انتخابات سال 88 و در زمان فتنه این شبکه با استفاده از ظرفیت همین افرادی که پیش از این جذب شده بودند دست به رابکاری های گستره ای علیه نظام زد و در نهایت نیز پس از برچیده شدن بساط فتنه دیگر خبری از صاحبان این موسسه نشد.

اما اکنون و در آستانه انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر بار دیگر خیابان های پایتخت میزبان افرادی جوان است که در میادین اصلی شهر با در دست داشتن بروشور های تبلیغاتی از این موسسه اقدام به تبلیغات گسترده ای در این خصوص کرده اند.

در همین ارتباط روز گذشته یکی از پخش کنندگان این تراکت ها که جوانی 22 ساله به نظر می رسید، حاضر به پاسخ دادن به پرسشهای ما در میدان ولیعصر(عج) نشد و در نهایت نیز از آن محل دور شد.

به نظر می رسد که مسئولان در چنین شرایطی باید بیش از گذشته برای چنین مسائلی اهتمام داشته باشند.

منبع:بسیج نیوز

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.