چهارشنبه 1 خرداد 1392 | 08:12
امريكا بخواهد آشوب ديگري به پا كند، از ملت سيلي محكمي خواهد خورد
امريكا بخواهد آشوب ديگري به پا كند، از ملت سيلي محكمي خواهد خورد
رييس سازمان بسيج مستضعفين گفت: امريكا اقتصاد رو به احتزار و فروپاشي خود را با دزدي از چاه هاي نفت كويت و عراق و عربستان جبران مي كند و فكر نكند كه ملت ايران نقطه ضعف هاي امريكا را نمي داند و از پس آن بر نمي آيد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی" بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت"سرتيپ بسيجي محمدرضا نقدي رييس سازمان بسيج مستضعفين در همايش حماسه سياسي كه با حضور هزاران نفر از بسيجيان استان كرمان برگزار شد گفت: وظيفه امروز ما طبق خواسته مقام معظم ولايت خلق حماسه سياسي و حماسه اقتصادي در مقابل تفكر سازش و تعامل با آمريكا مي باشد.

سردار نقدي بر رويارويي امروز همه كفر در مقابل همه اسلام تاكيد نموده و افزود: به همين دليل ته مانده نظام استكباري و تمدن غرب يعني آمريكا، با همه قوا به ميدان آمده تا نگذارد تمدن و آرمان اسلامي به عنوان محور تمدن سازي بشريت جايگزين تفكر منحط غربي گردد و در اين نقطه كه همان پيچ تاريخي است در حال جنگ شديدي با آمريكا هستيم.

رييس سازمان بسيج مستضعفين جنگ بسيار سنگين در همه جبهه ها ميان جمهوري اسلامي و آمريكا و نظام سلطه جهاني را يادآور شده و خاطرنشان كرد: ممكن است بعضي ها سوال كنند كه اگر جنگ شديدي جريان دارد پس چرا تفنگي در ميان نيست و موشك ها و هواپيماها كجا هستند و چرا تيراندازي نمي شود و آتش ها خاموش است؟

ايشان در پاسخ به اين سوال اظهار داشت: يك طرف جدال جمهوري اسلامي است كه همواره به خاطر عدم تعرض به جان مردم و اصل صلح و مسالمت در دين مبين اسلام درجنگ مسلحانه پيش دستي نكرده و طرف ديگر امريكا مي باشد كه با خطر اطمينان عدم موفقيت در جبهه نظامي سلاح هايش هيچگونه كارايي ندارد.

وي در پاسخ به اين سوال كه چرا جبهه استكبار به ايران حمله نظامي نمي كند، تاكيد كرد: امريكا اقتصادي فروپاشيده داشته و توان پشتيباني نظامي را ندارد ضمن آنكه مردم امريكا از جنگ هاي پي در پي حكامشان خسته گرديده و اوضاع دروني امريكا بسيار آشفته و در حال تجزيه مي باشد لذا كاخ سفيد نمي تواند در اين شرايط ريسك كند.

ايشان همچنين شكست هاي پي در پي امريكا در مواجهه با جمهوري اسلامي و حزب الله لبنان و حماس به عنوان شاگردان انقلاب اسلامي يادآورشده و ادامه داد: آنها در جنگ 22 روزه و 8 روزه حتي در يك جغريافياي كوچك نتوانستند با وجود تمام سلاح هاي شان بامردم مقابله كنند چه رسد به آنكه بخواهند در جغرافياي بزرگ ايران اسلامي با نظامي كه سرآمد جهان مي باشد در بي افتند و يقينا امريكا شكست خواهد خورد.

جانشين فرمانده كل سپاه در امر بسيج، ناوگان امروز آمريكا را آسيب پذيرترين قدرت نظامي دنيا عنوان نموده و تصريح كرد: خود آمريكايي ها بهتر مي دانند كه اين ناوگان چقدر آسيب پذير است همانطور كه در جريان دفاع مقدس، رزمندگان ايراني با دست خالي و فقط با آر پي جي 7 و قايق هاي تندرو، به جنگ ناو آمريكايي مي رفتند چه رسد به امروز كه ايران ايمان خود را حفظ كرده و علاوه بر آن پيشرفته ترين سلاح ها را در اختيار دارد.

ايشان نظام اسلامي را در حال پويايي و نظام سلطه را در حال فروپاشي عنوان نموده و برخي چالش ها و بحران هاي اقتصادي امريكا و اروپارا اينگونه برشمرد: رقم بدهي هاي آمريكا از مرز 16 هزار ميليارد دلار عبور كرده، كسري بودجه تجميعي 10 سال اخير در حال عبور از كل بودجه آمريكا است، ورشكستگي در چندين كشور اروپايي و قرار گرفتن اكثر كشورهاي اروپايي و خود آمريكا در آستانه ورشكستگي كامل اقتصادي، بحران اقتصادي، موج بيكاري، افزايش ورشكستگي بانك ها و تضعيف امنيت سرمايه گزاري در غرب و فرار سرمايه ها به سمت آسيا و اين وضعيتي است كه امروز بر اقتصاد آنها تحميل شده است.

سردار نقدي در بيان وضعيت اقتصادي ايران در صحنه نبرد جبهه اقتصادي اظهار داشت: جمهوري اسلامي در بدترين شرايط و با تحليل بدبينانه اي كه آنها از اقتصاد ايران ارائه مي دهند، رشد اقتصادي مثبت 2 و 6 دهم درصدي دارد در شرايطي كه ركود كامل اقتصادي غرب و رشد اقتصادي ميل به صفر در آمريكا و اروپا مي كند و همچنين خود كفايي روز افزون كشور در عرصه هاي فني و صنعتي، ذخيره ارزي صد ميليارد دلاري ايران اسلامي، توسعه روز افزون زير ساختهاي عمراني و ارتقاء سطح زندگي در ايران، توسعه روابط اقتصادي منطقه اي و تجارت ميان كشورها و تضعيف بازار فروش كالاهاي غربي، افزايش سرمايه گذاري هاي خارجي در ايران و ... كه اين پيشرفت ها در عين پس رفت هاي غرب براي آنها قابل تحمل نيست.

وي با اشاره به اخلال همه جانبه دشمن در روند اقتصاد كشورمان خاطر نشان كرد: آنها نفت ما را تحريم كردند، گفتيم نفت را تحريم كنيد ما مبادلات غير نفتي را توسعه مي دهيم. بعد ارز و دلار ما را تحريم كردند، تحريم هاي بانكي را اعمال كردند، بعد اينجا گفته شد كه ما توسط ارز نمي توانيم مبادله كنيم و متاسفانه تسلط دلار بر معاملات بين المللي حاكم است و إن شاءالله بايد در همين تحريم ها اين را بشكنيم و عبور كنيم و سعي كنيم ارزهاي ديگر را در معاملات بين المللي جايگزين دلار كنيم و اين كار اتفاق خواهد افتاد.

رييس سازمان بسيج مستضعفين با اشاره به معاملات توسط فلزات گران بها همچون دريافت طلا و نقره به جاي كالاهاي صادراتي تاكيد كرد: پس از اين معاملات، آنها قطعنامه اي را براي محدود كردن معاملات با جمهوري اسلامي با دادن فلزات گرانبها در ازاء كالا مقررات وضع كردند. بعداً گفتيم خوب كالا به كالا تهاتر مي كنيم، جنس مي دهيم جنس مي گيريم؛ اما آنها آن را هم تحريم كردند، حتي دارو را تحريم كردند. يعني داروهايي كه در انحصار خودشان است و نبودشان جان انسان ها را به خطر مي ندازد را تحريم كردند.

ايشان به نبرد دشمنان تا آخر خط در عرصه اقتصادي اشاره نموده و ادامه داد: البته موفق هم نيستند حتي در آن مرحله اول كه جلوي صادرات نفت را گرفتند موفق نبودند و در ارز هم موفق نبودند؛ ولي دشمني خودشان را نشان دادند. فلذا وضع اقتصادي ما اين گونه است كه ما در حال يك جنگ تمام عيار اقتصادي هستيم.

وي آگاهي ملت ايران را از ضعف هاي آمريكا يادآور شده و تصريح كرد: آمريكا مانند كبك سر در زير برف برده و تصور مي كند ضعف هايش پنهان است ولي امروز اقتصاد آمريكا هيچ تواني براي سرپا ماندن نداشته و اين جسد رو به موت فعلا با سرم هايي حاصل از دزدي چاه هاي نفت كويت و عراق و عربستان تغذيه مي شود و با چپاولي كه از نفت اين كشورها دارند سعي مي كنند اقتصاد فروپاشيده خود را چند صباحي حفظ كنند هر چند اين چپاول ها كفاف احياي مجدد اقتصاد آمريكا را نخواهد داد.

جانشين فرمانده كل سپاه در امر بسيج خطاب به آمريكا گفت: اگر آمريكا بخواهد بار ديگر شيطنت كرده و مجدداً آشوبي به راه بياندازد سيلي محكمي به آمريكا خواهيم زد كه آخرين نفس هايش هم گرفته شود.

سردار نقدي در پايان سخنان خود اشاره كرد: دشمن براي آنكه تمدن نوين اسلامي به يك الگوي موفق در جهان تبديل نگردد تمام جبهه هاي خود را بر عليه ما فعال نموده و به حول و قوه الهي ملت ايران در اين جنگ نيز آخر به حماسه سياسي و اقتصادي سربلند بيرون خواهد آمد.

به نقل از:بسیج.آی آر

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.