پنجشنبه 2 خرداد 1392 | 09:10
ناگفته‌های حجت‌الاسلام‌ طائب از فتنه
ناگفته‌های حجت‌الاسلام‌ طائب از فتنه
رئیس شورای مرکزی قرارگاه مرکزی عمار گفت: جریان انحرافی قصد برگرداندن جریان فتنه را داشت اما باور نمی‌کردند شورای نگهبان هر دو نفرشان را رد کند.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی" بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت"

به نقل از خبرگزاری فارس از کاشان، حجت‌الاسلام و المسلمین مهدی طائب چهارشنبه شب در برنامه ناگفته‌های فتنه و جریان انحرافی در سالن ورزشی پهلوان تختی این شهرستان اظهار داشت: آنچه در فتنه سال 88 در بین خودی‌ها اتفاق افتاد، ناشی از فقدان دشمن‌شناسی در بین آنها بود و در واقع ابزار دشمن شدند.

وی افزود: ایمان مردم به ولایت سبب شد تا پرده سیاهی که برای ایجاد فاصله به چشم‌ها انداخته شده بود  بود و فتنه‌ای که می‌رفت سال‌ها آثارش برجای بماند، خنثی شود.

رئیس شورای مرکزی قرارگاه مرکزی عمار خاطرنشان کرد: فتنه آمده بود تا زحمات مجاهدت‌ها و شهادت‌های قبل و بعد از انقلاب را یکجا تحویل آمریکا بدهد اما در محاسبات خود اشتباه کردند و شکست خوردند.

وی یادآور شد: جریان انحرافی اقداماتی را انجام دادند تا در این انتخابات بتوانند از اقدامات خود نتیجه بگیرند اما نیروهای آنان یکی بعد از دیگری شناخته شدند و امروز در آستانه انتخاباتی دیگر قصد داشتند در سایه فرد دیگری وارد صحنه شوند.

طائب عنوان کرد: بعد از رد صلاحیت‌ها، دشمن بر سر خود کوبید و در اتاق فکر خود نشستند تا برای ورود به صحنه تصمیم‌گیری کنند.

وی با اشاره به اینکه مردم ایران سر سفره صبر و بصیرت و بردباری رهبری هستند ابراز داشت: جریان فتنه در سال 88  نگرانی و التهاب عجیبی داشت اما صبر و بصیرت و بردباری رهبری و تبعیت ملت ایران از ایشان موجب شد تا امروز در سایه آرامش و امنیت در آستانه آزمون و انتخاب بزرگ دیگری قرار داشته باشیم.

طائب همچنین با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری گفت: معظم‌له اشاره ای به این نکته داشتند که ملت‌ها بر اثر سه دهه صبر و مقاومت به تدریج در فضایی قرار می‌گیرند که به سیاهی استکبار و روشنایی جبهه نظام اسلامی منتهی می‌شود.

وی هدف فتنه سوریه توسط آمریکا و القاعده را نابودی شیعه و حمایت از صهیونیست‌ها دانست و گفت: تیغی که قرار بود در سوریه بر گردن صهیونیست‌ها زده شود و با قطع شدن گردن صهیونیست در گذر از پیچ تاریخی قرار بگیریم، به گردن خودی‌ها زده شد.

رئیس شورای مرکزی قرارگاه مرکزی عمار در ادامه با اشاره به ویژگی‌های انتخابات سالم افزود: مقررات قانونی که مصوب مجلس و تائید شورای نگهبان است و قواعد شرعیه‌ای که خداوند مشخص کرده است در انتخابات رعایت می‌شود.

وی انتخابات را دارای سه ضلع دانست و از مجریان، نامزدها و مردم به عنوان سه ضلع انتخابات نام برد و اظهار داشت: مجریان اعم از دستگاه‌های اجرایی و نظارت باید به قوانینی که برای آنها مشخص شده عمل کنند و کاندیداها نیز به قواعدی که مصوب شده تبعیت کنند و مردم نیز حدود الهی در انتخابات را رعایت کنند تا انتخابات سالم رقم خورد.

انتهای پیام/

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.