شنبه 4 خرداد 1392 | 08:40
بازداشت گروهک منافقين اخلالگر انتخابات
بازداشت گروهک منافقين اخلالگر انتخابات
تعداد زيادي از ديگر عناصر اين تشکل‌ها نيز شناسايي و احضار شده و پس از اقدامات مقتضي و اخذ تضمين‌هاي لازم از آنها مرخص شدند.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی" بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت"

به‌دنبال شناسايي اعضاي فعال چند تشکل مرتبط با گروهک منافقين و با انجام چند عمليات برق‌آسا اين تشکل‌ها مورد ضربه قرار گرفتند كه دو نفر از عناصر بازداشت شده اخيراً به منظور هماهنگ‌سازي عناصر و تشکل‌هاي داخلي جهت اخلال در روند برگزاري انتخابات وارد کشور شده بودند.

 

به گزارش كيهان؛ يک مقام آگاه امنيتي اعلام کرد: به‌دنبال شناسايي اعضاي فعال چند تشکل مرتبط با گروهک منافقين و با انجام چند عمليات برق‌آسا و همزمان در تهران و چند شهر ديگر اين تشکل‌ها مورد ضربه قرار گرفتند.


مقام امنيتي مذکور افزود: تشکل‌هاي شناسايي‌ شده با استفاده از اسامي و عناوين متعدد و فريب‌کارانه فعاليت مي‌کردند اما تعداد قابل توجهي از آن‌ها سابقه ارتباط يا عضويت در گروهک تروريستي منافقين و تعدادي نيز به جرم همکاري با آن گروهک سابقه محکوميت و زندان دارند.


اين مقام امنيتي در ادامه اظهار داشت: حتي دو نفر از عناصر بازداشت شده اخيراً به منظور انتقال دستورالعمل‌هاي حلقه خارج به داخل و هماهنگ‌سازي عناصر و تشکل‌هاي داخلي جهت اخلال در روند برگزاري انتخابات وارد کشور شده بودند که با هوشياري سربازان گمنام امام زمان (عج) پس از ورود و چند روز تعقيب بازداشت شدند.


به گزارش خبرگزاري‌ها، مقام امنيتي مورد نظر در پايان خاطرنشان كرد : تعداد زيادي از ديگر عناصر اين تشکل‌ها نيز شناسايي و احضار شده و پس از اقدامات مقتضي و اخذ تضمين‌هاي لازم از آنها مرخص شدند که در روزهاي آينده و پس از برخورد با ساير مرتبطين اين تشکل‌ها اطلاعات بيشتري به صورت رسمي در اختيار افکار عمومي قرار خواهد گرفت.

انتهای خبر /

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.