یکشنبه 12 خرداد 1392 | 09:05
نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:
مشارکت گسترده ‌در انتخابات تضمین مشروعیت نظام است
مشارکت گسترده ‌در انتخابات تضمین مشروعیت نظام است
نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ‌حضور گسترده مردم در انتخابات موجب افزایش اقتدار ملی، حاکمیت ملی، تضمین تداوم مشروعیت نظام و تهدید‌زدایی از ملت ایران می‌شود.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی" بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت"حجت‌الاسلام والمسلمین علی سعیدی نماینده ولی‌فقیه در سپاه در همایش نقش پرچمداران بصیر در خلق حماسه سیاسی در اراک با بیان اینکه تحریم‌های امروز ایران از نوع تحریم‌های استثنایی هوشمندانه و غیر‌فیزیکی است افزود: دشمنان جمهوری اسلامی ایران با تدوین سناریوی سیاسی نیز به دنبال ایجاد یک چالش در عرصه انتخابات کشور است.

وی افزود: انتخابات پیش‌رو به عنوان مظهر و تجلی حماسه سیاسی بسیار با اهمیت است و حضور گسترده و پرشور در انتخابات و انتخاب اصلح دو اصل اساسی برای حفظ فضای ثبات و آرامش سیاسی است.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه حضور گسترده در انتخابات را موجب عقب‌نشینی دشمن عنوان کرد و ادامه داد: در برابر دو سناریوی اقتصادی و سیاسی دشمنان خلق حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی می‌تواند به صورت پادزهر عمل کند.

‌ حجت‌الاسلام والمسلمین سعیدی بر حضور پرشکوه و حماسی مردم در انتخابات تاکید کرد و خاطر‌نشان ساخت: حضور گسترده مردم در انتخابات موجب افزایش اقتدار ملی، حاکمیت ملی، تضمین تداوم مشروعیت نظام و تهدید‌زدایی از ملت ایران می‌شود.

وی در تشریح معیارهای انتخاب فرد اصلح با بیان اینکه دوران تجربه، آزمون و خطا برای ملت ایران به پایان رسیده است افزود: مردم در انتخاب فرد اصلح به معیارهایی چون همراهی با رهبری، توانمندی، ارزشی بودن و کارآمدی توجه کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین سعیدی گسترش نفوذ مرزهای اندیشه انقلاب را از دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران عنوان کرد و شکل‌گیری بیداری اسلامی و مقاومت غزه را از آثار و نتایج گسترش مرزهای انقلاب تا سواحل مدیترانه بیان کرد.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه گفت: انقلاب اسلامی به رهبری ولایت فقیه و پشتیبانی و در صحنه بودن امت اسلامی با عزت و اقتدار در سطح جهان می‌درخشد و امروزه توانسته به دستاوردهای خوبی دست یابد.

وی خاطر نشان ساخت: امروز انقلاب اسلامی ایران پرچم اسلام ناب محمدی را با تکیه بر گفتمان نبوی و علوی در برابر گفتمان سلفی خشن و اسلام سکولاریزه شده ترکیه بر دست گرفته و پرچمداری بیداری اسلامی و دفاع از مستضعفین در برابر آمریکا و کشورهای مرتجع عرب را برعهده دارد.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه با اشاره به نبردهای حزب‌الله و فلسطین با رژیم غاصب صهیونیستی گفت: نبرد 33 روزه حزب‌الله، نبرد حماس در غزه، حضور حزب‌الله لبنان و نقش مقاومت در سوریه همه در برابر جبهه کفر و نظام سلطه است.

وی خاطر نشان ساخت: ‌جمهوری اسلامی در تقابل با این دیدگاه‌ها محکم مانند کوه ایستاده است و ما حق نداریم یک وجب به عقب برگردیم، چون تفکر و راهبرد ولایت فقیه این است.

حجت‌الاسلام والمسلمین سعیدی در پایان صبر، استقامت و ایستادگی را عامل پیروزی انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: الگوی مقاومت و جهاد مدلگیری دفاعی سوریه از ملت ما است و این الگوگیری‌ها از مقاومت ایران باعث شده که ما امروز شاهد یک خاورمیانه اسلامی در برابر یک اروپای مشطط هستیم.
انتهای خبر/

سپاه نیوز

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.