یکشنبه 19 خرداد 1392 | 09:33
درس‌هایی از مناظره‌های سال ۸۸ به روایت رهبر انقلاب
درس‌هایی از مناظره‌های سال ۸۸ به روایت رهبر انقلاب

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی" بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت"

http://farsi.khamenei.ir/ndata/news/22741/smpf.jpgمناظره‌های تلویزیونی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری یازدهم از ساعتی دیگر در رسانه ملی آغاز می‌شود. در سال ۱۳۸۸ حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دو روز پس از آغاز مناظره‌های انتخابات ریاست جمهوری، در مراسم ۱۴ خرداد آن سال خطاب به نامزدها فرمودند كه «براى اثبات خود به نفى دیگرى متوسل نشوند» و مناظرات را «در چهارچوبهاى درست شرعى» انجام دهند تا به «دشمنى و ایجاد نقار منتهی نشود».

بازخوانی این تذكرات در آستانه برگزاری مناظره‌های یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری خالی از لطف نخواهد بود: http://farsi.khamenei.ir/themes/fa_def/images/ver2/li_star_1.gif انسان نمى‌پسندد كه ببیند یك نامزدى، چه در نطقهاى تبلیغاتى، چه در سخنرانى، چه در تلویزیون، چه در غیر تلویزیون، براى اثبات خود متوسل بشود به نفى آن دیگرى.
http://farsi.khamenei.ir/themes/fa_def/images/ver2/li_star_1.gif نامزدها همه براى یك هدف دارند كار میكنند. هر كسى به نظر خودش یك احساس مسئولیتى، تكلیفى دارد، مى‌آید میدان. من با مناظره و معارضه و گفتگو و انتقاد مخالفتى ندارم؛ اما سعى كنید این در چهارچوبهاى درست شرعى و دینى انجام بگیرد.
http://farsi.khamenei.ir/themes/fa_def/images/ver2/li_star_1.gif مردم، مردم بیدارى هستند، میفهمند، میدانند. این چهار نفر نامزدى كه از شوراى نگهبان تأیید شده‌اند و در اجتماعات گوناگون سخنرانى میكنند، خودِ آن نامزدهاى محترم توجه كنند، مراقبت كنند كه در این سخنرانى‌ها، در این اظهارات، جورى نباشد كه منتهى بشود به ایجاد دشمنى و ایجاد نقار؛ با برادرى و با مهربانى پیش بروند.
http://farsi.khamenei.ir/themes/fa_def/images/ver2/li_star_1.gif اختلاف نظر، اختلاف رأى، اختلاف سلیقه، در مسائل گوناگون، در مسائل شخصى، در مسائل عمومى، یك امر طبیعى است؛ اشكالى هم ندارد. نگذارید این به اغتشاش منتهى بشود.   پايگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آيت‌الله‌العظمی سيدعلی خامنه‌ای (مد‌ظله‌العالی)

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.