شنبه 25 خرداد 1392 | 17:20
واکنش اسرائیل به نتیجه انتخابات
واکنش اسرائیل به نتیجه انتخابات
«موشه یعلون» روز شنبه در واکنش به انتخابات ریاست‌جمهوری ایران که روز گذشته برگزار شد تصریح کرد که انتخابات ایران هیچ تغییری در سیاست‌های تهران ایجاد نمی‌کند.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی" بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت"روزنامه صهیونیستی «جروزالم پست» نوشت، «موشه یعلون» روز شنبه در واکنش به انتخابات ریاست‌جمهوری ایران که روز گذشته برگزار شد تصریح کرد که انتخابات ایران هیچ تغییری در سیاست‌های تهران ایجاد نمی‌کند.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در دیدار امروز، شنبه، با «چاک هیگل» وزیر دفاع آمریکا در دفتر پنتاگون در واشنگتن تصریح کرد: ما بسیار از پیشرفت‌های پروژه هسته‌ای ایران نگران هستیم و از آنچه که نمی‌دانیم نگرانیم.

یعلون تصریح کرد که جامعه بین‌الملل باید هم از نظر دیپلماتیک و هم از نظر تحریم‌ها در قبال ایران سخت‌تر عمل کنند و به ایران به وضوح بگویند که گزینه نظامی روی میز قرار دارد.

محور گفت‌وگوهای دو جانبه هیگل و یعلون، ایران، سوریه و روابط اسرائیل و آمریکا بود و وزیر جنگ تل‌آویو در خصوص سوریه اعلام کرد که تردید دارد که «بشار اسد» رئیس‌جمهور سوریه، به نقطه عطفی برای پیروزی در جنگ رسیده است زیرا تنها ۴۰ درصد سوریه را در کنترل دارد.

انتخابات ریاست‌جمهوری ایران از صبح روز گذشته آغاز شد و تا ساعت ۲۳:۰۰ همان روز ادامه داشت و تعداد مشارکت مردم در این انتخابات به اندازه‌ای بالا بود که بهت رسانه‌های جهان را برانگیخت.

منبع: فارس

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.