جمعه 11 مرداد 1392 | 12:08
بازخوانی/ روز قدس 88 حال و هوایی دیگر داشت
فتنه گران همنوا با اسرائیل شعار دادند
فتنه گران همنوا با اسرائیل شعار دادند
تصاویر حضور این فتنه گران در روز قدس در حالی که شیشه های آب معدنی برای رفع تشنگی! به همراه داشتند ، به خوبی چهره اصلی آنان را به مردم نشان می داد . سر دادن شعارهای بی پایه و اساسی که مطمئنا از منابع پشت صحنه به آنان تزریق شده بود همچو " نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران " واکنش تمام مردم را بر انگیخت .

 

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی" بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت"باگذشت چهار سال از فتنه سال 88 ، هنوز بسیاری از اقدامات خرابکارانه‌ی فتنه گران و حامیان آنان از اذهان مردم پاک نشده است. جماعتی که به دنبال ادعای واهی تقلب از هر فرصت و مناسبتی استفاده کرده و اقدام به تجمع و ایجاد نا امنی می نمودند. نکته ی جالب این ماجرا، حضور این افراد در مکان ها و مناسبت هایی بود که تا پیش ازاین هیچگاه در آن شرکت نکرده و امروز سعی در سو استفاده از آن مراسمات را داشتند در حالی که از بدیهی ترین مسائل این مناسبت‌ها نیز بی خبر بودند.

 

اقامه نماز با کفش

به عنوان مثال حضور در نمازجمعه بیست وشش تیر ماه و اقامه نماز با کفش ! و اقامه نماز دخترو پسر در کنار هم بدون حفظ تقدم، یکی ازصحنه هایی بود که ماهیت اصلی فتنه گران را به خوبی نشان میداد. کسانی که کمترین اعتقاد و التزامی به دین نداشته اما در نماز جمعه حاضر شده و همچنان بر ادعای واهی و بی سند تقلب اصرار ورزیدند. از سویی دیگر حضور در راهپیمایی روزدانش آموز و سردادن شعارهایی که در تناقض با مناسب اصلی این روز که همه ساله در سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا برپا میشود. لکن فتنه گران در این روز همنوا با دولت آمریکا شعار سر داده تا جایی که یکی از عوامل فتنه در صحبت های خود خواستار عذرخواهی دولت ایران از دولت ایالات متحده به دلیل تسخیر سفارت شد .

زیرپا گذاشتن سخنان امام، در محل سخنرانی امام

تجمع در حسینیه جماران، حسینیه یادگار به جامانده از امام خمینی (ره) ، حضور در تشییع پیکر آیت ا.. بهجت و مواردی ازاین دست، همگی نخستین سابقه حضور فتنه گران در چنین مراسمات مذهبی و دینی ای بود. مراسماتی که تا پیش ازاین هیچگاه رنگ این افراد را به خود ندیده، بلکه بعضا مورد تمسخراز جانب آنان هم واقع می‌شد. حضور در حسینیه جماران در حالی صورت میگرفت که روح سخنان امام پیرامون قانون مداری و تبعیت از ولایت فقیه عملا از جانب این گروه ها زیر پا گذاشته شده و آَشکارا به عناد علیه مقام ولایت پرداخته بودند .

بطری های آب در ظهر رمضان

اما مار خوش و خط و خال فتنه ، سرانجام نقاب از چهره برداشته و ماهیت دروغین و ضد اسلامی خود را که در پوشش شعارهای دینی سعی در موجه نشان دادن خو د داشت، به خوبی نشان داد . آنجا که  روزی که بنیان گذارش امام راحل بوده و به منظور یادآوری مسئله فلسطین به مردم جهان به عنوان روز قدس نام گذاری شده، جمعیت قلیل حامی فتنه، بار دیگر در این مراسم نیز حضور یافته و علاوه بر سر دادن شعارهایی در ضدیت با این روز، علنا اظهار به روزه خواری نمودند . تصاویر حضور این فتنه گران در روز قدس در حالی که شیشه های آب معدنی برای رفع تشنگی! به همراه داشتند، به خوبی چهره اصلی آنان را به مردم نشان می داد. سر دادن شعارهای بی پایه و اساسی که مطمئنا از منابع پشت صحنه به آنان تزریق شده بود همچو " نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران " واکنش تمام مردم را بر انگیخت و این ملت هوشیار ایران بودند که در پاسخ این جمع قلیل ، شعار " هم غزه هم لبنان جانم فدای اسلام " را سر دادند تا به آنان و رهبرانشان بار دیگر نشان دهند که این ملت از شعارهای انقلابی خود ذره ای عقب نخواهند نشست.

 

می‌توان گفت چهره اصلی این فتنه گران و عدم اعتقاد آنان به مبانی دینی و اسلامی، برخلاف ادعاهای ظاهری خود که دائما از امام خمینی (ره) و دین اسلام مایه میگذاشتند، در روز قدس به خوبی نمایان شد زیرا  آنان نه تنها در ظاهر شبیه عموم مردم نبوده و علنا اقدام به روزه خوای می‌کردند بلکه در باطن نیز ذره ای دین مداری و انسان دوستی در وجودشان یافت نمی شد، چطور میشود آن حجم عظیم از جنایات رژیم غاصب صهیونیستی که بارها از رسانه های مختلف پخش شده است را دید، اما در روزی که همه به حمایت از فلسطین مظلوم در راهپیمایی حاضر شدند، عده ای شعارهایی بر ضد این کشور مظلوم سر داده و دل رژیم اشغالگر قدس را شاد نمایند؟

 

انتها/

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.