یکشنبه 3 شهریور 1392 | 11:26
این فرزند نامشروع را به زور زنده به گور نکنید!
این فرزند نامشروع را به زور زنده به گور نکنید!
تفاوت اصلی فتنه 88 با فتنه های گذشته در این است که هنوز نظام جمهوری اسلامی، بابت جرم مرتکب نشده خود در حال تقاص پس دادن است! هنوز برخی از سیاسون حامی فتنه از ترس ریزش اطرافیانشان این شجاعت را نداشته اند که از تریبون های خود اعلام کنند ادعای تقلب، دروغی بیش نبوده است.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی" بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت"جمهوری اسلامی ایران از همان نخستین روزهای پیروزی انقلاب، حوادث و فتنه‌های گوناگونی را به خود دیده است. ترورهای صورت گرفته توسط عوامل نفاق و بمب‌گذاری های انجام شده توسط جوخه‌‌های ترور در همان سال‌های نخست انقلاب آن هم توسط تروریست های وطنی، مرحله‌ی سختی بود که با تمام نفس‌گیری اش نتوانست چراغ انقلاب را خاموش کند.

شاید برای کسانی که اوضاع سال های نخستین پس از انقلاب را دیده باشند، فتنه هایی مانند تیر 78 و انتخابات 88، قابل هضم‌تر باشد. نقطه مشترک تمامی این اتفاقات، نتایج به جامانده از وقوع آن‌هاست. چه آن ترورهایی که فرزندان و شخصیت‌های بزرگی را از این ملت گرفت، چه آن عقب ماندگی‌ از پیشرفت که به موجب این آشوب‌ها در مسیر حرکت انقلاب پیش آمد. طبیعتا کشوری که به جای پیمودن مسیر پیشرفت مجبور به توقف و مقابله  با حرکات براندازانه دشمن علیه خود باشد، تا حدی از قله پیشرفت خود باز مانده و این حقیقتی غیر قابل انکار است.

فتنه سال‌های نخست انقلاب گرچه عمرش تمام شده و سالیانی از وقوع آن ها گذشته است اما آیا با وجود آن همه شخصیت های برجسته علمی و سیاسیِ به شهادت رسیده در آن فتنه ها آیا می توان ادعا کرد آثار آن فتنه ها نیز پایان پذیرفته است؟ آیا روزهایی که خرج آرام کردن اوضاع داخلی کشور می‍شد اگر صرف تولید علم می‍‌شد امروزه ما چندین قدم جلوتر نبوده ایم ؟

حال با این توضیح آیا می‌شود اینطور ادعا نمود که قتنه به وقوع پیوسته در سال 1388 اکنون باگذشت تنها 5 سال از وقوع آن، کامل تمام شده و دیگر هیچ آثاری از آن حرکات معاندانه باقی نمانده است؟

سخن اصلی و تفاوت اصلی فتنه 88 با فتنه های گذشته در این است که هنوز نظام جمهوری اسلامی، بابت جرم مرتکب نشده خود در حال تقاص پس دادن است! هنوز برخی از سیاسون حامی فتنه از ترس ریزش اطرافیانشان این شجاعت را نداشته اند که از تریبون های خود اعلام کنند ادعای تقلب، دروغی بیش نبوده و به گفتن آن تنها در محافصل خصوصی خود اکتفا کرده اند.

این که مملکت اسلامی با وقوع فتنه 88 دچار برخی آسیب‌های به ناحق گردید، وقوع آشوب در کف خیابان‌ها و برهم زدن نظم و از بین بردن امنیت شهروندان توسط عده ای اراذل و اوباش، به شهادت رسیدن نیروهای مظلوم بسیجی که حتی سیمای ملی هم به اعلام اسامی دو، سه نفر از آنان آن هم تنها در یکی دو بخش خبری بسنده نمود، سنگ اندازی در حرکت علمی کشور در آن ‌سال و حتی بعد از آن، کشته شدن افراد بی‌گناه و بعدتر سواستفاده از این خون‌های به ناحق ریخته شده توسط دشمن، جسارت به صاحت حضرت صاحب الزمان (عج) و جانشین بر حقش، تمامی این آثار فتنه را هم اگر کنار بگذاریم، سخن اصلی اینجاست عده ای همچنان حاضر نیستند آن بساط آشوبی را که آن‌روز به راه انداختند گردن گرفته و همانطور که در روزهای فتنه تند و تند سخنرانی کرده و نظام را مظلومانه متهم به تقلب می‌کردند، بیایند و اعلام کنند که به طرفدارانشان دروغ گفتند! که اگر دروغ نبود پس چرا تنها 4 سال بعد، یعنی در انتخابات امسال، پا بر روی تمام ادعاها و توهمات خود گذاشته و مجددا از کاندید دیگری حمایت کردند. برخی دیگر از این افراد عملکرد خود در روزهای فتنه را محکوم کرده تا آن‌جا که داد طرفداران آنان نیز درآمد که چرا از لفظ "فتنه" در سخنانشان استفاده کرده‌اند.

چطور می‌شود این همه دلایل را دید و از دفن کردن فتنه سخن گفت! عده ای که امروزه با کوچکترین اشاره ای به سال 88، سریعا از دفن نمودن فتنه سخن می‌گویند، قصد دارند کدام افکار عمومی را از گذشته این کشور منحرف سازند؟ آیا بر فرض دفن نمودن فتنه، ملت ایران می‌تواند آن وقایع را فراموش کند؟ آیا شهادت آیت‌ا.. بهشتی، پس از گذشته قریب به سی سال فراموش شده است؟

این افراد، در همان روزهای نخست کلید خوردن این فتنه، که رهبر معظم انقلاب بارها از اینان خواستند تا این اردوکشی‌ها و بی قانونی هارا پایان دهند، حاضر به تسلیم شدن در برابر قانون نشده و فرزند نامشروعی به نام فتنه را پس انداخته، و امروزه که دیگر بر کسی آن همه دروغ و فریب پوشیده نیست، سعی بر مخفی کردن و دفن نمودان این ولد نامشروع خود دارند! نگاهی به صحبت‌های دیروز برخی افراد که امروزه دم از دفن نمودن فتنه میزنند، نشان می‌هد که آنان در همان‌روزهای فتنه نیز، به دنبال دفاع از نظام نبوده و منافع خود را دنبال می‌کردند و آن همه توصیه رهبر معظم انقلاب و سایر بزرگان کشور مبنی بر آرام گرفتن و دوری از حرکات جبران ناپذیر را کنار گذاشته و مسیرهیاهو وآشوب طلبی را برگزیدند ولی امروز که منافع آنان در خطر اعمال آن روزهایشان است، ژست صلح‌طلبی برداشته و هرکه را که کوچکترین اشاره ای به فتنه سال 88 داشته باشد  به تندی محکوم و متهم به شخم زدن گذشته می‌کنند.

جا دارد مجددا سخنان رهبر معظم انقلاب در ماه مبارک رمضان و در جمع دانشجویان کشور، که با اشاره به ادعای پرفریب تقلب، به انتقاد از این افراد پرداختند را یادآور شده که ایشان فرمودند: «در جلسات خصوصی ميگويند تقلبی رخ نداده بود. پس چرا كشور را دچار آن ضايعات كرديد/در فتنه88 اگر خدا كمك نميكرد و گروهها به جان هم می افتادند،ميدانيد چه میشد؟ كشورهای منطقه را ببینید» ایشان پس از گذشت 5 سال از جریان فتنه، بار دیگر موضوع اعتراف به دروغ بودن ادعای تقلب و عذرخواهی مدعیان آن را، به طور شفاف‌تر از گذشته بیان نمودند که این بیان به خوبی نشان می‌هد، طرح این سخن، از اساس غلط و اجحاف در حق نظام و ملت بزرگ ایران است.

منبع:خبرگزاری بسیج

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.