پنجشنبه 14 شهریور 1392 | 10:47
جانشین فرمانده سپاه:
ایران ۳۵ سال در مقابل دشمنان ایستادگی کرده است/ دشمنان با احترام و ادب با ایران سخن بگویند
ایران ۳۵ سال در مقابل دشمنان ایستادگی کرده است/ دشمنان با احترام و ادب با ایران سخن بگویند
جانشین فرمانده سپاه گفت: ایران ۳۵ سال در مقابل دشمنان ایستادگی کرده و حاصل آن رشد نهال استقلال، آزادی و عزت بوده است.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی" بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت"همایش حماسه‌سازان امنیت پایدار شمال غرب کشور در منطقه دشت وزینه سردشت با حضور خانواده شهدا و جانبازان از 19 شهر استان کشور، فرماندهان سپاه، فرماندهان نیروی زمینی، قرارگاه حمزه شهداء سید‌الشهدای ارومیه و جمعی از مسئولان قضایی کشور و همچنین جانشین کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار شد.

در این مراسم سردار سلامی شهدا را میزبان مردم حاضر در این مراسم عنوان و اظهار کرد: شهدا به معراج الهی رفتند و امنیت حاضر را که ما امروز در اینجا مراسم برگزار می‌کنیم را به یادگار گذاشتند.

وی گفت: کشور ایران کشوری است دارای عظمت و همچنین دارای دشمنانی بزرگ این کشور با گذر از مشکلات سرسختانه با دشمنان پنجه نرم کرده و بر همه آنها پیروز شده است، این ملت هر روز برگ زرینی به برگ‌های پرافتخارش می‌افزاید و این جوانمردی و ایستادگی ملت ایران را نمی‌توان در هیچ جایی یافت.

وی افزود: این کشور 35 سال در مقابل دشمنان ایستادگی کرده و حاصل آن رشد نهال استقلال، آزادی و عزت بوده است.

سلامی گفت: مقابله با دشمنان به پیشرفت علمی، صنعتی و دستیابی به دیگر قله‌ها در دیگر زمینه‌های که مهمترین آنها آزادی اقتصادی، سیاسی، نظامی و فرهنگی است، این منطقه که امروز امن‌ترین منطقه در کل کشور است به خاطر رشادت‌های مردم و سربازان دلیر این سرزمین است.

جانشین فرمانده سپاه در پایان سخنانش پیامی به دشمنان داد و اظهار کرد: با احترام و ادب با مردم ایران سخن بگوئید.

در ادامه این مراسم سردار اوصانلو، فرمانده قرارگاه حمزه سید الشهدا(ع) با تقدیر از رشادت ها و دلاورمردی‌های حماسه سازان اهل تسنن و تشیع در شمال غرب کشور گفت: دوران دفاع مقدس 8 سال به طول انجامیده اما تا کنون در استان مرزی آذربایجان‌غربی هنوز باب شهادت باز مانده است.

وی افزود: حماسه سازان انقلاب همچنان در شهرهای مرزی از آب و خاک خود دفاع می کنند و جان خود را فدای آرامش و آسایش کرده و خونشان راه پایداری نهال انقلاب هدیه می‌کنند.

سردار اوصانلو اضافه کرد: دو سال پیش وقتی در منطقه دشت وزینه حاضر می‌شدیم یا اسلحه دشمنان به سویمان خودنمایی می‌کرد یا صدای گلوله‌ به گوشمان می‌رسید در حالی که با جانفشانی‌های شهدای این منطقه اکنون شاهد آرامش و امنیت در این منطقه بوده و با حضور صدها نفر در این مکان مراسم بزرگداشت برگزار می‌کنیم.

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع)، اخلاص حماسه‌سازان این منطقه را ستودنی عنوان کرد و ادامه داد: رزمندگان این منطقه از سال 90 تا 92 بدون هیچ چشم‌داشتی در جهت اجرای دستورات مقام معظم رهبری خالصانه از سرزمین خود دفاع کردند و امنیت و آسایش را به ما به ارمغان آوردند.

وجید جلال زاده استاندار آذربایجان‌غربی نیز در این مراسم از اینکه هنوز هم در رگ‌های این نسل خون باکری‌ها، بهرامی‌ها، کاظمی‌ها و شوشتری‌ها در جریان است اظهار خرسندی کرد و گفت: آنچه که به اقلیم ها و سرزمین‌ها شرافت می‌دهد انسان‌های آن سرزمین‌هستند.

وی افزود: شرافت مکه و مدینه به اولیای الهی است و شرافت کوفه به حضرت امیر‌المومنین(ع)، شرافت کربلا به سید الشهدا(ع) و شرافت دشت وزینه و شلمچه به انسان‌های پاکی است که قطره قطره خونشان بر خاک آن چیکده و تقدیم امنیت کشور شده است.

استاندار آذربایجان‌غربی، ادامه داد: 35 سال است که سپاهیان اسلام در این سرزمین با فداکاری و رشادت در راستای اعتلای اسلام و آرمان‌های انقلاب از جان خود می‌گذرند و در این جهت نیز سال 90 شهدای این مرز و بوم عزم خود را جزم کردند تا طعم اقتدار نظام جمهوری اسلامی را به دشمنان و پشتیبانان آنها و صهیونیست‌ها بچشانند.

جلال زاده تربیت این چنین نیروهایی را از معجزات انقلاب اسلامی دانست و اظهار کرد: ملت ایران همگی در سنگری واحد در مقابل بدخواهان صف آرایی کردند و اجازه ندادند در میان قومیت‌های این مرز و بوم تفرقه ایجاد کنند به طوری که خون شیعه و سنی در این خاک در هم گره خورده و این‌ها همه یک پیام را بیان می‌کنند و آن هم گوش سپردن به اجرای دستورات رهبری واحد زیر پرچمی یکسان است.

انتهای پیام/

منبع:تسنیم

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.