یکشنبه 28 مهر 1392 | 17:55
مرضیه دباغ در واکنش به سخن پراکنی های نعیمه اشراقی
اظهار نظرهای اخیر نوه امام (ره) براساس هوی و هوس دنیوی است
اظهار نظرهای اخیر نوه امام (ره) براساس هوی و هوس دنیوی است
مرضیه دباغ با اشاره به سخن پراکنی های اخیر یکی از نزدیکان امام راحل گفت: اینگونه سخن پراکنی ها توطئه علیه امام راحل است و افرادی که این مطالب را به نقل از امام (ره) بازگو می کنند، انسان های درستی نیستند و هوی و هوس دنیوی و امور مادی بر آنها حاکم شده است.

 

به گزارش " بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت"مرضیه دباغ یکی از مبارزان انقلابی و از یاران امام خمینی (ره) در گفت و گو با خبرنگار طنین یاس با اشاره به اینکه امام (ره) در دو مراسم جداگانه برای پاسدارها سخنرانی کردند، گفت: امام (ره) در یکی از سخنرانی های خود در خصوص شأن و منزلت پاسدار و ثواب و اجرهایی که در جبهه ها می برند صحبت کردند و در همین مراسم بود که فرمودند ( کاش من هم پاسدار ) بودم.

 

وی ادامه داد: امام (ره) در مراسم دیگری که در جمع پاسداران صحبت می کردند در خصوص اهمیت و جایگاه ازدواج سخن می گفتند و به آنها پیشنهاد می دادند که همسران جوان شهدا را برای ازدواج انتخاب کنند؛ چرا که خود ازدواج اجر و ثواب دارد و با این کار ثواب آنها دو چندان می شد.

 

دباغ؛ در خصوص مسئله اخیری که توسط یکی از بیت امام خمینی(ره) پیش آمده است، گفت: این گونه اظهار نظرهای خارج از واقعیت در طول تاریخ در حق بزرگان نیز وجود داشته است.

 

این بانوی انقلابی گفت: این دست از مطالب که به نقل از امام خمینی (ه) در سایت ها و فضای مجازی قرار می گیرد، توطئه علیه امام راحل است و افرادی که این مطالب را به نقل از امام (ره) بازگو می کنند، انسان های درستی نیستند و هوی و هوس دنیوی و امور مادی بر آنها حاکم شده است.

 

وی با اشاره به سایر اسناد موجود در دست بیت امام خمینی (ره) گفت : چرا نزدیکان امام مبادرت به انعکاس سایر اسناد موجود در دستشان نمی کنند و اگر صادق هستند چرا نامه دختر امام (ره) به آقای هاشمی رفسنجانی را در دوره انتخابات دولت یازدهم در صفحات مجازی قرار نمی دهند.

 

انتهای پیام

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.