جمعه 28 آذر 1393 | 08:03
مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه
امید به بهبود وضعیت اقتصادی از طریق مذاکرات توهم است
امید به بهبود وضعیت اقتصادی از طریق مذاکرات توهم است
مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه، گفت: سیاست جمهوری اسلامی ادامه مذاکرات است اما اگر در داخل کشور امید ما این باشد که از طریق مذاکرات هسته ای در عرصه اقتصادی به نتیجه برسیم باید گفت این یک توهم است

 

 

به گزارش "پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت"سردار یدالله جوانی، مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز در کنگره شهدای دانشجوی استان خراسان شمالی که همزمان با بیست و هفتم آذر، روز وحدت حوزه و دانشگاه در بجنورد برگزار شد، با اشاره به مذاکرات هسته ای ایران و کشورهای گروه 1+5 اظهار داشت: این مذاکرات باید با منطق و قوت ادامه داشته باشد.

وی با بیان این که توافقات هسته ای چیزی جز وقت تلف کردن نیست اما با این حال ما باید مذاکرات را ادامه دهیم، اضافه کرد: در این مذاکرات باید به طور کامل به حفظ حق ایران توجه شود چرا که این موضوع خواسته ملت، دولت و نظام از مذاکره کنندگان است.

سردار جوانی تصریح کرد: اگر ما در داخل کشور این باور را دنبال کنیم که راه برون رفت از مشکلات اقتصادی رسیدن به توافق هسته ای است؛ باید گفت این یک توهم است و بیراهه رفته ایم.

وی با تأکید بر این که امروز ما باید بدانیم راه حل مشکلات اقتصادی کشور ما چیست، تصریح کرد: اگر مذاکرات هسته ای به نتیجه نرسد ما ضرر نکرده ایم بلکه دشمنان ضرر می کنند چرا که ما راه حل اقتصاد مقاومتی را داریم و آن را به صورت جدی تری دنبال خواهیم کرد.

سردار جوانی اضافه کرد: اگر تا امروز نیز از نظر اقتصادی در کشور رشد مناسب نداشته و اقتصاد ما آسیب پذیر است در واقع این یک کم کاری و غفلت طی سال های گذشته به شمار می رود و می بایست برای رفع آن اقدام کرد.

وی یادآور شد: حتی زمانی امام خمینی(ره) نیز به دولت بعد از جنگ تأکید کرده بودند که به گونه ای عمل کنید وابستگی کشور به نفت کم شود که متأسفانه در این زمینه غفلت شد و دشمن نیز از همین ضعف استفاده کرد.

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تأکید بر این که نباید برای دسترسی به رفاه بیشتر در برابر زیاده خواهی های هسته ای آمریکا کوتاه بیاییم، افزود: اگر امروز در زمینه هسته ای کوتاه بیاییم یقین بدانید آمریکا فردا از ما می خواهد در صنایع موشکی عقب نشینی کنیم چرا که مسأله هسته ای در واقع بهانه ای بیش نیست.

وی خاطرنشان کرد: هیچ ملت آزاده ای در دنیا بر سر ابزار دفاع خود با دشمن مذاکره نمی کند و ما باید هوشیار باشیم در صورت کوتاهی در مذاکرات هسته ای و قبول شروط نادرست طرف غربی، جسارت، گستاخی، زیاده خواهی و فشارهای آنها بیشتر شده و فورا سراغ مسائل موشکی و تسلیحات نظامی ایران می روند.

سردار جوانی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تهاجم فرهنگی و جنگ نرم دشمنان با بیان این که فرماندهان و افسران این جبهه در حقیقت اساتید و دانشجویان دانشگاه و طلاب و مدرسان حوزه های علمیه هستند، افزود: در این جنگ دشمن به سراغ اعتقادها و باورهای ملت مسلمان ایران آمده است.

به گفته وی برای مقابله با تهاجم نرم دشمنان نیاز به یک جهاد فرهنگی بزرگتر از جهاد نظامی است چرا که تهاجم نرم به مراتب سخت تر، مخرب تر و حساس تر از جنگ سخت نظامی است.

سردار جوانی از دانشجویان و طلاب خواست تا به همراه اساتید خود جبهه انقلاب فرهنگی تشکیل دهند و همه برای مبارزه نرم با دشمنان وارد میدان شوند چرا که در غیر این صورت قتل عام فرهنگی در کشور ما روی خواهد داد.

منبع :خبرگزاری بسیج

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.