پنجشنبه 18 دی 1393 | 10:56
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس
سپاه و بسیج از پاک‌ترین نهادهای جمهوری اسلامی ایران هستند
سپاه و بسیج از پاک‌ترین نهادهای جمهوری اسلامی ایران هستند
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان این که بدون تردید سپاه و بسیج یکی از پاک‌ترین نهادهای جمهوری اسلامی ایران هستند، گفت: به کارگیری تعابیر دون شأن این جایگاه مقدس، ظلم به جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی است

 

 

به گزارش "پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت" علاءالدین بروجردی در واکنش به توهین یکی از سایت‌های خبری به بسیج و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: سپاه و بسیج شجره طیبه انقلاب اسلامی است.
 
وی افزود: نقش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در نظام جمهوری اسلامی ایران چه در دوران جنگ تحمیلی، چه در دوران سازندگی آن قدر مهم بود که حضرت امام خمینی (ره) فرمودند «اگر سپاه نبود، کشور هم نبود».
 
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: امروز علی‌رغم سپری شدن بیش از 20 سال از دوران جنگ تحمیلی، رزمندگان دلاور سپاه در سخت‌ترین شرایط ارتفاعات غرب و همچنین شرق کشور با تقدیم شهدای گرانقدر از تمامیت ارضی کشور دفاع می‌کنند.
 
وی افزود: امروز در عرصه سازندگی قرارگاه خاتم النبیا نقش مهمی در سازندگی کشور ایفا می‌کند و بزرگ‌ترین پروژه‌های کشور توسط این مجموعه عظیم که موفق شده است با به کارگیری بیش از 5 هزار شرکت و پیمانکار که متعلق به بخش‌های مردمی و غیرنظامی کشور است، حرکت عظیمی در مقابل جنگ اقتصادی تحمیلی توسط آمریکا ایجاد کند.
 
نماینده بروجرد تأکید کرد: همان غیرتی که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دوران جنگ به خرج داد و بزرگ‌ترین نقش را سپاه و بسیج با همکاری ارتش ایفا کردند، موجب شد حتی یک وجب از خاک کشور از دست نرود و امروز در عرصه تحولات اقتصادی در اجرای پروژه‌های اقتصادی همان نقش را ایفا می‌کند.
 
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در پایان گفت: بدون تردید سپاه و بسیج یکی از پاک‌ترین نهادهای جمهوری اسلامی ایران هستند و به کارگیری تعابیر دون شأن این جایگاه مقدس، ظلم به جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی است.

منبع: خبرگزاری بسیج

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.