جمعه 26 دی 1393 | 07:17
آیت‌الله نوری همدانی:
حوادث فرانسه توسط عاملان استکبار در جهت مقابله با اسلام اتفاق افتاد
حوادث فرانسه توسط عاملان استکبار در جهت مقابله با اسلام اتفاق افتاد
آیت‌الله نوری همدانی گفت: نیروهای تربیت‌شده توسط مستکبران امروز در پاریس تعدادی را کشته‌اند و به‌واسطه آن در این کشور تظاهرات علیه اسلام به راه انداخته‌اند و در واقع با این اقدامات خود به‌دنبال ایجاد موج اسلام هراسی هستند

 

 

به گزارش "پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت" به نقل از تسنیم در قم، آیت‌الله حسین نوری‌همدانی ظهر امروز در دیدار با ائمه جماعت، دبیران ستاد اقامه نماز و شورای امر به معروف و نهی از منکر سازمان فنی و حرفه‌ای با اشاره به اهمیت زمان‌شناسی در فرهنگ اهل‌بیت(ع) اظهار داشت: حوادث و رویدادهایی که در زمان‌های مختلف اتفاق می‌افتد باید مورد بررسی و ریشه‌یابی قرار گیرد.

مرجع تقلید شیعیان با بیان اینکه در حال حاضر قیامی اتفاق افتاده است که همه جهان را تحت تأثیر قرار داده است، افزود: انقلاب اسلامی ایران سبب تشکیل موج‌های فراوانی در جهان شد و با آوردن دین به عرصه زندگی مردم به‌خلاف میل دشمنان معادلات استکبار جهانی را بر هم زد.

استاد برجسته حوزه علمیه با یادآوری حماسه پیروزی انقلاب اسلامی توسط امام خمینی(ره) گفت: حرکت امام خمینی به‌واسطه قلم، بیان، غیرت و شجاعت او سبب این حماسه‌آفرینی شد.

وی با تأکید بر مطالعه کتاب خاطرنشان کرد: مطالعه کتاب‌هایی مانند صحیفه نور و دفتر تبیان و همچنین مطالعه وصیت‌نامه امام خمینی(ره) ازجمله منابعی است که برای مطالعه مفید هستند.

آیت‌الله نوری همدانی با اشاره به اینکه در دوران پهلوی مردم زیر سلطه شاهان بود، ابراز کرد: امام خمینی(ره) با حرکت شجاعانه خود توانست استبداد را نابود کند و به عقب براند اما آنها جنگ هشت‌ساله را بر ما تحمیل کردند که به‌کمک نظامی ولایی توانستیم در مقابل آن بایستیم.

مرجع تقلید شیعیان با بیان اینکه روحانیت بیشترین تعداد شهید را در دوران جنگ تحمیلی داشته است، تأکید کرد: در زمان جنگ روحانیت در همه عرصه‌ها پیش‌قدم بودند و هم‌اکنون نیز باید این قشر در حمایت و هوشیار سازی مردمی پیشگام باشند.

استاد برجسته حوزه علمیه با ابراز اینکه هوشیاری مردم باید همیشه حفظ شود، گفت: دشمن همیشه برای ما نقشه‌هایی دارد و در کمین است و روزبه‌روز قدرت خود را نیز افزایش می‌دهد.

وی با یادآوری اینکه باید با استفاده از روش انبیا به هدایت مردم پرداخت، خاطرنشان کرد: حضور در صحنه مردم باید همیشه حفظ شود و مردم به‌دلیل فدا کردن جان و جوانان خود حق بزرگی بر گردن ما دارند.

آیت‌الله نوری همدانی با اشاره به اینکه شهدا به فرمان امام خمینی(ره) لبیک گفتند، افزود: وصیت‌نامه شهدا باید مورد مطالعه قرار گیرد و به دستور امام خمینی(ره): "مساجد را خالی نگذارید" عمل شود.

مرجع تقلید شیعیان با بیان "دشمنان در حال مبارزه سخت با ما هستند" گفت: دشمن با تشکیل سه جبهه داعش، تکفیری‌ها و بوکوحرام به‌دنبال ایجاد موج اسلام هراسی است.

استاد برجسته حوزه علمیه با اظهار "دشمنان همواره در حال توطئه‌چینی برای ما هستند" خاطرنشان کرد: دشمنان قصد دارند انقلاب‌های بحرین و مصر و تونس و عربستان را از مسیر اصلی منحرف کنند اما بیداری اسلامی تأثیر خود را در اروپا نیز گذاشته است.

وی افزود: نیروهای تربیت‌شده توسط مستکبران امروز در پاریس تعدادی را کشته‌اند و به‌واسطه آن در این کشور تظاهرات علیه اسلام به راه انداخته‌اند و در واقع با این اقدامات خود به‌دنبال ایجاد موج اسلام هراسی هستند.

منبع: تسنیم

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.