سه شنبه 14 بهمن 1393 | 16:52
سردار نقدي در هيئت عاشقان ولايت بسيجيان شاهين شهر و ميمه تاكيد كرد
وحشت استكبار از پيام امام خامنه اي/ اين نامه مطلع فروپاشي كامل ليبرال دموكراسي غربي است
وحشت استكبار از پيام امام خامنه اي/ اين نامه مطلع فروپاشي كامل ليبرال دموكراسي غربي است
رييس سازمان بسيج مستضعفين گفت: نامه امام خامنه اي پيامدهايي بسيار گسترده تر از نامه حضرت امام به گورباچف به دنبال خواهد داشت و همان گونه كه آن نامه آغازي بر زوال كامل استكبار كمونيستي بود، اين نامه نيز مطلع فروپاشي نظام ليبرال دموكراسي غربي است

 

 

به گزارش "پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت" سرتيپ بسيجي محمدرضا نقدي رييس سازمان بسيج مستضعفين در هيئت عاشقان ولايت بسيجيان شاهين شهر و ميمه استان اصفهان گفت: انقلاب اسلامي بركات بسياري براي مردم داشته و نبايد تنها به بيان خاطرات اكتفا كرد.


سردار نقدي با تاكيد بر نفوذ قدرت هاي استكباري بويژه آمريكا بر رژيم گذشته اظهار داشت: اين آمريكايي ها بودند كه براي ملت تعيين تكليف مي كردند و در تمام ابعاد مستشاران آمريكايي تصميم نهايي را مي گرفتند.


وي ادامه داد: در ارتش هم نفوذ به حدي بود كه جرات هرگونه اقدام و نوآوري از نيروهاي ارتش گرفته شده بود و حتي براي تعمير سلاح ها و ابزاري كه آمريكا خريد آنها را به كشور تحميل كرده بود كسي حق دخالت نداشت و همه كارها توسط مستشاران صورت مي گرفت.


رييس سازمان بسيج مستضعفين خاطرنشان كرد: در خاطرات يكي از مستشاران آمريكايي آمده است كه با نخست وزير شاه به كاشان رفتيم، در آنجا مردم در حالي كه از آب آشاميدني سالم بي بهره بوده و روزانه فقط 8 ساعت برق داشتند، درخواستشان از نخست وزير اين بود كه براي آنها غسالخانه بسازند.


وي عدم وجود زيرساخت هاي اوليه همچون جاده در روستاهاي زمان شاه را يادآور شده و تصريح كرد: قبل از انقلاب با وجود 35 ميليون جمعيت روزانه شش ميليون بشكه نفت كشور را به غارت مي بردند و اطراف پايتخت كشور همه حلبي آباد بود ولي امروز با جمعيت دوبرابر و صادرات يك ميليون بشكه اي در اين سطح از پيشرفت قرار داريم.


جانشين فرمانده كل سپاه در امر بسيج در ادامه تاكيد كرد: پس از انقلاب استكبار جهاني از اينكه غارت منابع عظيمي از نفت، گاز و مواد معدني كشور از دستشان خارج شده بسيار خشمگين بودند و اين در حالي است كه امروز نظام اسلامي در مقابل استكبار تبديل به نماد مقاومت و مبارزه شده و براي مردم آزادي خواه جهان الگويي عملي را ايجاد كرده كه با تكيه بر ارزش هاي معنوي و دين محوري در حال مديريت كشور و پيشرفت است.


وي الگو شدن نظام اسلامي در جهان را براي دشمن بسيار گران دانسته و بيان كرد: مقاومت مردم يمن نيز يكي از نمونه هاي الگوپذيري ملت ها از انقلاب اسلامي است.


سردار نقدي در بيان نمونه ديگري از اين الگو پذيري گفت: از نمونه هاي بارز آن ايستادگي، جريان مقاومت لبنان در برابر رژيم صهيونيستي است، لبناني كه تا پيش از اين ظرف 48 ساعت پايتختش به اشغال اسرائيل درآمد، امروز با الگو گرفتن از مقاومت مردم ايران در برابر رژيم تا بن دندان مسلح اسرائيل ايستاده و جنگ 33 روزه را در برابر آن به پيروزي رسانده و در برابر گستاخي هاي رژيم كودك كش اسرائيل پاسخ دندان شكن مي دهد.


وي با بيان اينكه انقلاب اسلامي پيام پيامبر رحمت را در جهان طنين انداز و اسلام ناب را زنده كرده است، ابراز داشت: از همين رو استكبار با دستپاچگي اقدام به توهين به ساحت مقدس ايشان مي كند چراكه هيچ منطق و استدلالي براي مقابله با اين ايدئولوژي ندارد.


رييس سازمان بسيج مستضعفين وحشت استكبار را از نامه امام خامنه اي به جوانان آمريكاي شمالي و اروپا يادآور شده و تصريح كرد: نامه امام خامنه اي پيامدهايي بسيار گسترده تر از نامه حضرت امام به گوباچف به دنبال خواهد داشت و همان گونه كه آن نامه آغازي بر زوال كامل استكبار كمونيستي بود، اين نامه نيز مطلع فروپاشي نظام ليبرال دموكراسي غربي است.


وي با بيان اينكه دشمن در برابر روشنگري هاي نظام اسلامي بيكار ننشسته است، اظهار داشت: دشمن با تمام قدرت عرصه نبرد را به فرهنگ و اقتصاد كشانده و براي اين امر از تمام نيرو و امكانات خود بهره مي برد. نمونه آن 167 شبكه ماهواره اي و بيش از 80 كانال راديويي فارسي زبان مي باشد كه براي تخريب ايمان و وحدت ملت ايران تلاش مي كنند.


جانشين فرمانده كل سپاه در امر بسيج به شهيدان ابراهيم همت و علي رضائيان از شهداي استان اصفهان و از فرماندهان و سرداران دوران دفاع مقدس اشاره نموده و بيان كرد: اما امروز سردار ما آن نوجوان كازروني است كه براي تامين هزينه خريد گيرنده ديجيتال جهت جايگزيني با گيرنده ماهواره در ميدان ميوه و تره بار كارگري مي كند و با خواهش از پدر و مادرش بساط ماهواره را از خانه شان جمع مي كند. اين نوجوان كه با همين روش گيرنده هاي ماهواره را از خانه همسايه ها نيز جمع آوري كرده است.

منبع :basij.ir

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.