یکشنبه 26 بهمن 1393 | 08:30
حجت الاسلام و المسلمین علوی خبر داد:
انهدام یک گروه تروریستی با همکاری و اقدام مشترک وزارت اطلاعات و سپاه پاسداران
انهدام یک گروه تروریستی با همکاری و اقدام مشترک وزارت اطلاعات و سپاه پاسداران
وزیر اطلاعات گفت: سربازان گمنام امام زمان (عج) در عملیات پیچیده اطلاعاتی با همکاری قرارگاه سپاه پاسداران و نیروی انتظامی و همکاری مردم منطقه چند مقر یک گروهک تروریستی را در سیستان و بلوچستان منهدم و شماری از تروریست‌ها را دستگیر کردند.

 

 

 

به گزارش "پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت"  حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمود علوی وزیر اطلاعات در نشست خبری خود با اشاره به عملیات موفقیت‌آمیز سربازان گمنام امام زمان (عج) در انهدام یک گروهک تروریستی، گفت: امسال ایام دهه فجر سربازان گمنام امام زمان بار دیگر حماسه آفریدند و طی یک عملیات پیچیده اطلاعاتی یک گروهک تروریستی را در مرزهای جنوب شرقی کشور منهدم کردند.

وی ادامه داد: در تاریخ‌های 16 و 22 بهمن ماه سربازان گمنام امام زمان (عج) موفق شدند با همکاری قرارگاه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروی انتظامی چند مقر یک گروهک تروریستی را در مرزهای جنوب شرق کشور زیر ضربه ببرند و نفراتی از آن‌ها را دستگیر کنند.

وزیر اطلاعات با اشاره به سوابق جنایتکارانه دستگیر شدگان عملیات اخیر، اظهار داشت: این نفرات در جنایاتی از جمله قتل چند معلم مناطق محروم بلوچستان و همچنین شهادت چند تن از پرسنل نیروهای نظامی و انتظامی دست داشتند.

حجت الاسلام و المسلمین علوی در ادامه بیان داشت: در عملیات اخیر مقادیر زیادی اسلحه اعم از سلاح‌های گرم و سرد و سلاح‌های گرم اعم از تفنگ، کلت و همچنین بمب‌های دست‌ساز، جلیقه‌های انفجاری و همچنین مجموعه‌های فراوانی بمب‌های دست‌ساز که برای انفجار در مجامع و نقاط پرجمعیت تهیه شده بود، کشف و ضبط شد.

وزیر اطلاعات جمع مواد منفجره کشف شده در عملیات اخیر را 350 کیلوگرم دانست و اظهار داشت: در صورتی که این حجم از مواد منفجره کشف نمی‌شد، این امکان برای این گروهک تروریستی فراهم می‌شد که آسیب زیادی را به مردم منطقه برسانند.

حجت الاسلام و المسلمین علوی در ادامه با تشکر و قدردانی از مردم سیستان و بلوچستان بابت همکاری با دستگاه‌های اطلاعاتی جهت شناسایی این گروهک تروریستی گفت: با عنایات ویژه امام زمان (عج) و همکاری مردم عزیز بلوچستان این گروهک تروریستی زیر ضربه قرار گرفت و مردم مناطق راسک و سرباز با همکاری خود مقدمات این عملیات موفقیت‌آمیز را فراهم آوردند.

وزیر اطلاعات به گروهک‌های تروریستی هشدار داد که دیگر نیروهای مقابل شما، ‌نیروهای امنیتی نیستند بلکه مردم شیعه و سنی بلوچستان نیز در مقابل شما قرار دارند و در ادامه اظهار داشت: هدف این حملات تنها شیعیان منطقه سیستان و بلوچستان نبودند بلکه اهل تسنن این منطقه نیز در تیررس هدف این گروهک تروریستی قرار داشتند.

حجت الاسلام و المسلمین علوی در ادامه با اشاره به نفرت مردم بلوچستان به خصوص اهل تسنن این منطقه از اقدامات تروریستی تصریح کرد: مردم منطقه سیستان و بلوچستان چه شیعیان و چه سنی‌ها متوجه شده‌اند که این گروه‌های تروریستی مانع پیشرفت منطقه در زمینه‌های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی بوده است، از این رو همکاری تنگاتنگی را با نیروهای امنیتی و اطلاعاتی انجام دادند.

وزیر اطلاعات در ادامه عقبه این گروهک تروریستی را در خارج از مرزهای کشور دانست و بیان داشت: این گروهک‌های تروریستی هر چند در جدال مرزی این جنایات را مرتکب می‌شوند اما توسط افرادی که در ورای مرز هستند، حمایت می‌شوند.

حجت الاسلام و المسلمین علوی ادامه داد:‌انتظار ما از دولت‌های همسایه و سرویس‌های اطلاعاتی آن‌ها این است که با این گروهک‌های تروریستی برخورد کنند و بدانند که اگر یک نقطه ناامن شود، همه جا ناامن می‌شود.

وزیر اطلاعات در پایان با تشکر و قدردانی از استانداری سیستان و بلوچستان، نیروهای سپاه پاسداران، نیروهای انتظامی و دستگاه قضایی در همکاری با نیروهای اطلاعاتی جهت انهدام این گروهک تروریستی اظهار داشت: باید از بزرگان و ریش سفیدان منطقه سیستان و بلوچستان تشکر کنیم که با هدف والای خود و علاقه‌ای که به پیشرفت و رشد استان دارند، برای ضربه زدن به این گروهک تروریستی با دستگاه‌های اطلاعاتی همکاری تنگاتنگی را انجام دادند.

 

 

 

منبع : سپاه نیوز

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.