دوشنبه 19 اسفند 1392 | 07:36
سردار جلالی مطرح کرد
ظهور قدرت منطقه‌ای جدید به‌نام "ایران" با تحقق اقتصاد مقاومتی
فرمانده سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: ارائه تفکر اسلام ناب که از سوی امام راحل(ره) طراحی و از سوی مقام معظم رهبری اجرایی شد، نوید ظهور یک قدرت جهانی جدید در دنیا را می‌دهد.

 

به گزارش "پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت" به نقل از همایش بین‌المللی "نقش دنیای اسلام در هندسه قدرت جهانی"، سردار غلامرضا جلالی فرمانده سازمان پدافند غیرعامل کشور، با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران در دنیا به‌دنبال رویکرد نه شرقی و نه غربی است، گفت: ارائه تفکر اسلام ناب که از سوی امام راحل(ره) طراحی و از سوی مقام معظم رهبری اجرایی شد، نوید ظهور یک قدرت جهانی جدید در دنیا را می‌دهد.

وی به سخنرانی اخیر اوباما اشاره کرد و گفت: اوباما اخیراً در سخنرانی‌ای که داشته به این نکته اعتراف کرده که ایران داعیه رهبری و هدایت افکار جهانی را داشته و به‌دنبال ظهور یک قدرت جدید در منطقه است.

فرمانده سازمان پدافند غیرعامل کشور با بیان "طبیعتاً در این راه با مشکلات و موانعی روبه‌رو هستیم و با عناصر دشمن نیز درگیری‌هایی خواهیم داشت" خاطرنشان کرد: با این حال امیدواریم با سیاست‌های جدید ابلاغی از سوی رهبر معظم انقلاب در راستای تحقق اقتصادی مقاومتی بتوانیم این حوزه را در برابر تهدیدات توسعه دهیم و با رونق تولیدات و اقتصاد بتوانیم به‌زودی ظهور یک قدرت منطقه‌ای جدید را در سطح بین‌المللی اعلام کنیم.

 

منبع : تسنیم

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.