سه شنبه 25 اسفند 1394 | 15:55
سازمان بسیج سازندگی اعلام کرد
انتشار نخستین ویژه نامه منهای نفت با موضوع معرفی ستاره‌های اقتصاد مقاومتی
انتشار نخستین ویژه نامه منهای نفت با موضوع معرفی ستاره‌های اقتصاد مقاومتی
معاون فرهنگی اجتماعی سازمان بسیج سازندگی درباره ویژگی نخستین ویژه نامه منهای نفت، گفت: ویژه نامه منهای نفت محصول نگاه جدید در حوزه رسانه به عرصه اقتصاد مقاومتی است.

 

به گزارش "پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت"  به نقل از سازمان بسیج سازندگی، فرشاد عالی معاون فرهنگی اجتماعی سازمان بسیج سازندگی درباره ویژگی های  ویژه نامه اقتصاد مقاومتی ویژه نامه اقتصاد مقاومتی  ، گفت: ویژه نامه منهای نفت محصول نگاه جدید در حوزه رسانه به عرصه اقتصاد مقاومتی است. در این ویژه نامه کوشیده ایم کلیشه های حاکم بر نگرش و رفتار رسانه ها در برخورد با مساله اقتصاد مقاومتی را کنار بزنیم.

نخستین ویژه نامه منهای نفت با هدف معرفی و ارائه الگوهای موفق اقتصاد مقاومتی در سطح اقتصاد خرد در 88 صفحه منتشر شد.

سازمان بسیج سازندگی از دو سال قبل با هدف حمایت از تحقق اقتصاد مقاومتی و اشتغالزایی در سطح اقتصاد خرد، اقدام به حمایت از فعالان اقتصادی برای راه اندازی واحدهای تولیدی کوچک و زودبازده کرده است.

قالیبافی، رسیندگی، گوهرتراشی، صنایع دستی، پرورش شترمرغ، مرغ بومی، اردک، بلدرچین، ماهی و سردآبی و گرمآبی، قارچ، دام سبک و سنگین، گیاهان دارویی، ترشی و شوریجات، مربا و شربت و صنایع تبدیلی از قبیل اسانس گیری، بسته بندی، خشک کن، پودرکن، روغن گیری، تولید محصول از ضایعات و ... از جمله عرصه هایی است که سازمان بسیج سازندگی از فعالان آن حمایت به عمل می آورد.

طی دو سال گذشته بیش از 90 هزار واحد تولیدی اقتصاد مقاومتی در عرصه های مذکور راه اندازی شده و به صورت مستقیم حداقل 150 هزار شغل ایجاد شده است.

فرشاد عالی معاون فرهنگی اجتماعی سازمان بسیج سازندگی درباره ویژگی های نخستین ویژه نامه منهای نفت، گفت: ویژه نامه منهای نفت محصول نگاه جدید در حوزه رسانه به عرصه اقتصاد مقاومتی است.

در این ویژه نامه کوشیده ایم کلیشه های حاکم بر نگرش و رفتار رسانه ها در برخورد با مساله اقتصاد مقاومتی را کنار بزنیم.

وی با اشاره به صرف 9 ماه زمان برای سوژه یابی از میان هزاران واحد موفق تولیدی، افزود: در ویژه نامه منهای نفت کوشیده ایم با فاصله گرفتن از ذهن گرایی و فضای انتزاعی و نخبه زده، مستقیما سراغ ما به ازاء های عینی و حقیقی اقتصاد مقاومتی برویم و علل موفقیت و سبک زندگی آن ها را معرفی کنیم.

معاون فرهنگی اجتماعی سازمان بسیج سازندگی شعارزدگی در عرصه اقتصاد مقاومتی را آفت رسانه های کشور نامید و خاطرنشان کرد: در ویژه نامه منهای نفت کوشیده ایم از رهگذر گفت و گو با فعالان موفق عرصه اقتصاد مقاومتی، آسان ترین و سریعترین راه یافتن شغل پایدار، آبرومند و پردرآمد را به آن هایی که حقیقتا اهل کار و فعالیت هستند معرفی کنیم.

نخستین ویژه نامه منهای نفت به سردبیری محمد حسین حیدری تهیه شده و مجتبی حیدری حاصل 2 سال عکاسی از فعالان شاخص اقتصاد مقاومتی را در این ویژه نامه به چاپ رسانده است.

برای دریافت ویژه نامه از  ویژه نامه اقتصاد مقاومتی ویژه نامه اقتصاد مقاومتی   وارد شوید.

 

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.