چهارشنبه 4 بهمن 1402 | 14:55
متغیّرهای تأثیرگذار بر اهمّیّت انتخابات

به گزارش "پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت" جمهوری اسلامی ایران که بر پایه دین و اتکای به مردم به عنوان "مردم سالاری دینی" در دنیای مادی گری معرفی شده، تبلور دموکراسی دینی و حضور مردم درعرصه های گوناگون می باشد. حضور فعّال و مستمر مردم در قالب انتخابات برای شکل دهی شوراها، مجلس شورای اسلامی، قوه مجریه و مجلس خبرگان تجلّی ایفای نقش مردم در تحکیم حاکمیت دینی است.

دشمنان انقلاب و اسلام که همواره از هر دسیسه و شیوه ای برای فشار بر جمهوری اسلامی ایران و فروپاشی آن استفاده نموده اند، بیشترین تلاش آن ها تأثیرگذاری بر انتخابات و کاهش مشارکت مردم، ایجاد نا امنی و فتنه انگیزی بوده که با تدابیر هوشمندانه رهبری معظّم و هوشیاری مردم، دشمن از دستیابی به اهداف خود محروم مانده است.

  انتخابات در ایران همیشه مهم و از حساسیت برخوردار بوده امّا این مقطع از انتخابات بویژه توأمان انتخابات مجلس شورای اسلامی با انتخابات مجلس خبرگان رهبری با توجه به وضعیت و شاخص های مثبت داخلی و اوضاع منطقه و حوادث بین المللی از اهمّیّت ویژه و بسیار بالایی برخوردار است که توجه ویژه همه دلسوزان انقلاب را طلب می کند.

از جمله عوامل حساسیت برانگیز، ورود رهبر معظّم انقلاب(مدّظلّه العالی) ماه ها پیش و تأکید روی چهار موضوع مهم: امنیت، مشارکت، رقابت و سلامت انتخابات
می باشد.

دشمن تلاش می کند مشارکت مردم در عرصه انتخابات پایین باشد تا بتواند زمینه تضعیف نظام را فراهم نماید امّا مردم هوشمند ایران در این مرحله با حضور
پرشور خود و با رأی هدفمند نقشه های بیگانگان را نقش بر آب خواهند نمود.

نوشتار فرارو واکاوی عوامل و متغیّرهای تأثیرگذار بر اهمّیّت انتخابات می باشد و انتظار می رود که گویندگان و هدایت گران افکار عمومی با تأکید روی این متغیّرها زمینه حضور فراگیر مردم را فراهم نمایند.

 

 علی سعیدی شاهرود

 

دانلود کتابچه متغیّرهای تأثیرگذار بر اهمّیّت انتخابات

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.