سه شنبه 10 دی 1398 | 10:34
مدیریت جهادی، رمز عبور از مشکلات و سختی‌های موجود است
 مدیریت جهادی، رمز عبور از مشکلات و سختی‌های موجود است

به گزارش "پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت" سردار سرتیپ پاسدار محمد حسین سپهر جانشین رئیس سازمان بسیج و دبیر انجمن مدیریت جهادی کشور در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره نقش مدیریت جهادی در عرصه اقتصادی و سایر زمینه‌ها گفت: یکی از مشکلات اساسی ما در ۴۰ سال گذشته، وجود موانع متعدد و دشمنی بدخواهان بوده است.

او ادامه داد: هنگامی این دو مسئله قابل حل است که ما با تفکر و مدیریت جهادی با آن‌ها روبرو شده و با هم افزا و هماهنگ کردن منابع و ظرفیت‌های داخلی بدون ترس از شکست؛ با خطرات و سختی‌ها روبرو شده و موانع موجود را برطرف کنیم.

دبیر انجمن مدیریت جهادی کشور با بیان اینکه راه حل مشکلات موجود تفکر جهادی، نیت خدمت به خداوند و سعه صدر است، تصریح کرد: ما می‌توانیم با نیت خدمت الهی، ایثار و تحمل سختی‌ها موانع را برداشته و مشکلات را حل و فصل کنیم. ما باید تلاش کنیم تا این دیدگاه در پروژه‌های بزرگی که در راستای تعالی کشور انجام می‌شود،   جریان پیداکند.   

او افزود: در واقع برای به ثمر رساندن و به نتیجه رسیدن پروژه‌های بزرگ آینده در حوزه‌های فرهنگی، اقتصادی، صنعتی، کشاورزی، علمی و سایر زمینه‌ها پیشرفت کرده و در مقابل بدخواهان و دشمنان نظام ایستادگی کنیم، هیچ راهی به غیر از مدیریت جهادی و تفکر انقلابی نداریم.

سپهر با بیان این نکته که باید فرهنگ مدیریت جهادی در کشور جریان پیداکند، اظهار کرد: مدیران ما باید براساس این تدبیر و فرهنگ نیرو‌های جوان را تربیت کنند، قطعا کشورمان آینده خوبی خواهد داشت و در اجرای تدابیر مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب موفق خواهد بود.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.