شنبه 13 آذر 1400 | 13:13
مسئله ی آب اصفهان و کشته‌ای که بازداشت شد!
پیشکسوت بسیجی برادر صادقی در یادداشتی به موضوع اغتشاشات اصفهان پرداخته است.

به گزارش "پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت" پیشکسوت بسیجی برادر صادقی در یادداشتی به موضوع اغتشاشات اصفهان پرداخته است:

 

فایده در تبیین وکار درست وهوشمندانه است .وظیفه سپاه فقط جنگ در میدان نظامی نیست بلکه درمقطع فعلی ،یکی از وظایف مهم همه ی دلسوزان ووفاداران به انقلاب از جمله سپاه ،تبیین،روشنگری وآشناکردن ذهن هابا اعماق وژرفای حقایق وشعارهای انقلاب است. (3/3/95 مقام معظم رهبری). تصویر خانمی افتاده روی زمین، بیهوش، با صورتی خون‌آلود، به هم ریخته؛ دوربین روی صورتش می‌رود. شاید قرار است مخاطب را یاد تصویر ندا آقاسلطان، قربانی معروف فتنه ۸۸ بیندازد. این تنها یک فیلم از وقایع جمعه گذشته دراصفهان است که قراراست به مخاطب، مستندی از کشته‌های ادعایی این اتفاقات نشان بدهد.
آن زن، اما زنده و اکنون در بازداشت است. خونی هم از او نرفته است و آن فیلم، بیشتر از آنچه مخاطب تصور می‌کرد، «فیلم» بود. آن زن که از سمپات‌های گروهک رجوی است، به شکلی خانوادگی به سازمان منافقین تعلق خاطر دارند. البته ماجرا خیلی فراتر از تعلق خاطر است و دو برادر او از اعدامی‌های دهه ۶۰ سازمان تروریستی مجاهدین خلق هستند.
یک فیلم دیگر هم از حاشیه زاینده‌رود همان روز در رسانه‌های ضد ایرانی منتشر شد. زمینی خون آلود... مردی که آن فیلم را گرفته، اکنون بازداشت شده است. فیلمی که صحنه‌سازی خوبی هم داشته و آن طور که این فرد تعریف می‌کند، رنگ قرمز بر زمین ریخته و همه چیز را آماده کرده تا موقع گرفتن فیلم، صحنه‌ای خون‌آلود داشته باشیم!
توجه به تصویر دیگری از آن وقایع هم که مردی روی زمین ایستاده و به عنوان یکی از کشته‌های وقایع اصفهان، فیلمش دست به دست شد، نکته‌ای جالب را نشان می‌دهد. او ابتدا لباسش را مرتب می‌کند و بعد ژست مردن می‌گیرد!
زن بازداشتی دیگری از ریختن مایعات اشتعال زا کنار چادر معترضان در بستر زاینده‌رود می‌گوید تا برای آتش زدن آماده باشد؛ آتشی که اشتعالش را رسانه‌های فارسی زبان آن سوی آب، تقصیر نیرو‌های امنیتی کشور انداختند.
کشته‌سازی از سناریو‌های تکراری و بلکه نخ نمای ضدانقلاب برای تخریب وجهه نیرو‌های حافظ امنیت درایران است. آن‌ها درهرتجمع وآشوبی تلاش می‌کنندتعداد کشته‌ها را بالا ببرند، اگرباشلیک مستقیم بشودکف خیابان کشته ساخت که هیچ،اگر نه، کشته را در فضای رسانه‌ای و مجازی می‌سازند. از وقایع تیر ۷۸ که احمد باطبی اذعان کرد پیراهن خونی که در دست گرفته بود، آغشته به خون مرغ بود تا آشوب‌های فتنه ۸۸ که میرحسین موسوی را به مراسم ختم دختری بردند که زنده بود تا کشته‌سازی از آشوب‌های آبان ۹۸ که رویترز هم به کمک آمد و تعداد تخیلی ۱۵۰۰ کشته را بیرون داد!
روز شنبه ۱۹ تیر۷۸ روزنامه خرداد در تیتر درشت صفحه اول خود نوشت: «کوی دانشگاه به خون کشیده شد» و در کوی دانشگاه پلاکارد‌هایی با مضمون پنج شهید به نام‌های ذاکری، سهرابی،امامی،رهبری ونادری،درمیان دانشجویان توزیع شد در حالی که به سرعت مشخص گردید تمامی اسامی مذکور جعلی بوده است!یادر آبان ۹۸ تصویر خونین یک تصادف به عنوان کشته اعتراضات پخش شدیاتصاویر مربوط به قربانیان حمله گروهک تروریستی جبهه‌النصره در سوریه به عنوان کشته‌های اعتراضات در ایران پخش شد. حالا هم همان روال است و اتفاق جدیدی نیست.

 

گردآوری پیشکسوت بسیجی محمد صادقی

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.