پنجشنبه 1 دی 1401 | 08:18
پیکرهای مطهر ۴۰۰ شهید گمنام دفاع مقدس ۶ دی ماه تشییع می‌شود
فرمانده سپاه حضرت محمدرسول الله از برنامه مراسم وداع و تشییع باشکوه پیکرهای مطرح ۴۰۰ شهید گمنام دفاع مقدس در روز ششم دی ماه همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و در آستانه سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی در کشور خبر داد.

به گزارش "پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت" سردار پاسدار حسن حسن زاده روز چهارشنبه در نشست خبری با تشریح برنامه های مراسم وداع با شهدای گمنام اظهار داشت: این مراسم به طور همزمان در تهران و سایر مراکز استان‌ها و شهرهای مختلف برگزار می شود و تمهیدات لازم برای حضور مردم بصیر و انقلابی کشور در این آیین معنوی فراهم شده است.

وی افزود: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته، پیکر مطهر ۲۰۰ شهید در استان‌ها و ۲۰۰ شهید در تهران روی دستان مردم شهید پرور، قدرشناس تشییع خواهد شد.

به گفته حسن زاده، بیشتر شهدای تفحص شده مربوط به عملیات های بدر، رمضان، بیت المقدس، کربلای ۵ و کربلای ۶ و والفجر ۱ هستند.

وی حضور جوانان و نوجوانان در اینگونه مراسم ها را مهم ارزیابی کرد و افزود: وزارت آموزش و پرورش تقاضا دارد که دانش آموزان نقش آفرینی بیشتری داشته باشند؛ حضور جوانان و نوجوانان در مراسم یادواره شهدا در انتقال فرهنگ ایثار و شهادت موثر باشد.

حسن زاده ادامه داد: جوانان و نوجوانان ما اعتقادات و گرایش های قلبی به شهدا دارند و حتی در مواردی که رسانه های معاند القا می کردند که جوانان از فرهنگ دفاع مقدس فاصله گرفته اند، مدافعان حرم ظهور و بروز می یابند که در حرم دفاع از حرم آل الله حضور می یابند و به مبارزه با داعش بر می خیزند.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.