سه شنبه 22 اسفند 1402 | 10:40
سردار سلیمانی:
پیشکسوتان در بسیج ریشه و سازمان اول هستند
رئیس سازمان بسیج مستضعفین اظهار داشت: پیشکسوتان در بسیج ریشه و سازمان اول هستند. شما پیشکسوتان باید پیشران و لوکوموتیو ملت ایران باشید.

 

به گزارش "پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت"  سردار سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین گردهمایی پیشکسوتان جهادگر عرصه سازندگی، محرومیت زدایی و اقتصاد مقاومتی که صبح ۱۶ اسفند برگزار شد با بیان اینکه در دهه سوم ماه با عظمت شعبان قرار داریم و اعیاد بزرگ این ماه پشت سر گذاشته شد اظهار داشت: ماه مبارک رمضان را خدمت شما عزیزان تبریک و خیر مقدم عرض می‌کنم خدمت پیشکسوتان جهاد و شهادت و از زحمات و همکاری سازمان بسیج پیشکسوتان تشکر می‌کنم.


وی تصریح کرد: انتخابات ۱۱ اسفند تقابل ملت ایران و استکبار جهانی بود. همه تلاش مستکبران ناامیدی مردم ایران در تمام زمینه‌هاست.

سردار سلیمانی ادامه داد: در کشور‌های غربی یک حرف برای گفتن به ظاهر دارند و می‌گویند راه‌حل هر مسأله انتخابات است.

وی افزود: در ۳۰۰ سال گذشته متفکران غربی نظرات خود را بر بشریت متحمل کردند و لشکرکشی‌هایی که با قتل عام صد‌ها میلیون نفر همراه شد نتیجه این تفکرات بود از جمله کمونیسم، فاشیسم.

سردار سلیمانی با بیان اینکه در دنیا هیچ جا انتخابات ۱۰۰ درصدی شکل نمی‌گیرد، گفت: در ۱۲ کشور اروپایی رژیم سلطنتی حاکم است و پادشاه دارند؛ آیا bbc به آن پرداخته است! در کشور‌های حاشیه خلیج فارس هم حکومت پادشاهی حاکم است آیا رسانه‌های غربی به آنان پرداخته‌اند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: جهادگران تبیین باید در معنا بخشی این حضور پررنگ مردم در انتخابات ۱۱ اسفند بکوشند.

وی ادامه داد: پیشکسوتان در بسیج ریشه و سازمان اول هستند. شما پیشکسوتان باید پیشران و لوکوموتیو ملت ایران باشید.

سردار سلیمانی با بیان اینکه در یک جنگ ترکیبی و اقتصادی به سر می‌بریم اظهار داشت: نظام سلطه الگوی محاصره را با تکیه بر قوانین سازمان بین‌الملل انجام می‌دهد و ما را تحریم گسترده کرده است که همان محاصره مدرن است.

وی افزود: گسترده‌ترین تحریم تاریخ بشر را ملت بزرگ ایران شکست داده است و نسخه پیروزی ما عرصه اقتصاد مقاومتی است. ما باید جبهه مردمی اقتصاد را شکل دهیم.

سردار سلیمانی تصریح کرد: در سال ۱۴۰۳ سازمان بسیج مستضعفین باید جبهه اقتصاد مردم سالار را تشیکل دهد و جوانان باید رشته‌های مختلف اقتصاد را در دست بگیرند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پایان گفت: با انرژی خورشیدی در کشورمان میتوانیم معجزه کنیم و این انرژی حتی هوای شهرهایمان را نیز آلوده نمی‌کند.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.