یکشنبه 28 اسفند 1390 | 13:09
برای حضور در راهیان نور
دد
دد
به دعوت ستاد مرکزی راهیان نورآیت الله مقتدایی مدیرحوزه های علمیه کشور صبح روز شنبه ۲۷ اسفندماه برای حضور درجمع کاروان های راهیان نور و زیارت شهداو یادمان های دفاع مقدس وارد فرودگاه اهواز شد

بسیج پیشکسوتان : به دعوت ستاد مرکزی راهیان نورآیت الله مقتدایی مدیرحوزه های علمیه کشور صبح روز شنبه ۲۷ اسفندماه برای حضور درجمع کاروان های راهیان نور و زیارت شهداو یادمان های دفاع مقدس وارد فرودگاه اهواز شد. 

به گزارش بسیج پیشکسوتان ، وی امروز ضمن دیدار با آیت الله جزائری امام جمعه اهواز و نماینده ولی فقیه در این استان به افتتاح حوزه علمیه امام خامنه ای (دام عزه) رفت.

این گزارش می افزاید وی و هیئت همراه در بازدید سه روزه از مناطق عملیاتی دوران پر افتخار و غرور آفرین دفاع مقدس فردا به زیارت شهدای تازه تفحص شده در معراج شهدای پادگان شهید محمودوند اهواز قرار می روند. 

بنا بر این گزارش ملاقات با سردار باقرزاده و بازدید از یادمان عملیات فتح المبین از دیگر برنامه های ایشان در روز دوم سفر می باشد. 

همچنین در روز دوشنبه بازدید از منطقه عملیاتی خیبر (طلائیه) و یادمان شهدای هویزه، منطقه عملیاتی کربلای ۵ (شلمچه) و ملاقات با سردار فضلی در برنامه های وی خواهد بود. 

لازم به ذکر است مدیر حوزه های علمیه کشور که حجت الاسلام مجید کافی رئیس ستاد راهیان نور حوزه علمیه وی را در این سفر همراهی می کند پس از شرکت در رزمایش رزمی، فرهنگی راهیان نور به سفر خود پایان می دهند.

منبع:بسیج نیوز

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.