پنجشنبه 3 فروردین 1391 | 13:00
سرویس: دفاع مقدس
سرویس: دفاع مقدس
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: در حالی که هر کسي دوست دارد ایام تعطیلات را به همراه خانواده به تفریح و مسافرت بپردازد، اما بسیاری از مردم ما، ایام نوروزی خود را در مناطق عملیاتی جنوب می‌گذرانند.

بسیج پیشکسوتان : حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی آل‌هاشم که به منظور بازدید از نمایشگاه‌های ارتش در مناطق عملیاتی دفاع مقدس، در جنوب کشور حضور دارد، ضمن تبریک سال نو به ملت ایران، گزارشی از عملکرد نیروهای مختلف ارتش در مناطق عملیاتی جنوب ارائه کرد.

حجت‌الاسلام آل‌هاشم اظهار كرد: کارنامه کاروان‌های راهیان نور هر ساله نسبت به سال قبل موفقیت‌آمیزتر است و جا دارد به ملت عزیز ایران به خاطر این استقبال بی‌نظیر آفرین گفت.

وي برگزاري اردوي راهیان نور را یکی از بهترین راه‌های انتقال فرهنگ جهاد و شهادت به نسل‌های آینده دانست و گفت: بنا بر آنچه بنده از نزدیک مشاهده کردم، امسال حضور اقشار مختلف به خصوص جوانان در این مناطق و یادمان های شهدا بسیار چشمگیر بود.

حجت‌الاسلام آل‌هاشم ادامه داد: امسال سه یادمان دهلاویه، چزابه و رمضان (منطقه عملیات رمضان) که در سالهای قبل در اختیار بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس بود، تحویل نیروی زمینی ارتش شد تا بتواینم از عزیزانمان در این یادمان ها به نحو مطلوبی پذیرایی کنیم.

وی همچنین به نمایشگاه نیروی هوایی ارتش در پایگاه چهارم شکاری دزفول (شهید وحدتی) اشاره کرد و افزود: در این نمایشگاه که با پرواز انواع جنگنده‌های نیروی هوایی همراه است، شاهد استقبال چشمگیر مردم هستیم که می‌توانند از نزدیک با دستاوردها و پیشرفت های هوایی ارتش آشنا شوند.

وي از استقبال کاروان‌های راهیان نور و اقشار مختلف مردم از نمایشگاه پدافند هوایی در گروه پدافند هوایی شهر اهواز و نیز نمایشگاه دستاوردهای نیروی دریایی در پایگاه دریایی خرمشهر خبر داد و گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران از کارونهای راهیان نور در سه محل پادگان "دژ خرمشهر، پادگان حمید و پادگان میشداغ" پذیرایی خواهد کرد تا این عزیزان بتوانند با فراق خاطر و بدون هیچ مشکلی از نزدیک با مباحث مربوط به دفاع مقدس آشنا شوند.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.