شنبه 19 فروردین 1391 | 15:38
حکایت عاشقی و دلداگی این است
سرویس دفاع مقدس
سرویس دفاع مقدس
وقتی که صحبت از جنگ،دفاع و شرف و غیرت به میان می آید بی تردید ذهن ها به اولین جایی که می رود، جبهه ها و هشت سال دفاع مقدس است.

بسیج پیشکسوتان "

دفاع مقدس، یاداور رشادت های دلیر مردانی است که کمر همت بستند و یک تنه و با دست های خالی به دفع تجاوز ناجوانمردانه ای پرداختند که اکنون نه تنها ایرانیان،بلکه تمام آزادمردان و آزادزنان مسلمان به آن افتخار می کنند.

 

جنگی بس ناجوانمردانه که به ما تحمیل شد و 8سال نظام نوپای جمهوری اسلامی ایران را مشغول به دفع تجاوز کشوری کرد که یک دنیا در پشتش ایستاده بود و او را به خواب خوشی چون فتح 3روزه ایران نوید داده بودند اما زهی خیال باطل که دلیرمردان ایرانی از خاک کشور دفاع کردند.

 

کشور ایران در طول 8سال دفاع مقدس نه تنها،ذره ای از مواضع حق و بجای خود،عقب ننشست بلکه با مهندسی معکوس،این حربه کثیف دشمن را،به فرصتی برای شکوفایی استعدادهای نهان جوانانش،تبدیل کرد تا جوانان ایرانی،توانمندی های خود را به منصه ظهور بگذارند.

 

جوانانی همچون حسن باقری که در عنفوان جوانی خود به عنوان مغز متفکر دفاع مقدس مطرح شد،هرچند که خداوند،این گل پاک و بدون خار را،گلچین کرد و به آرزوی دیرینه اش که همانا،شهادت بود رساند.

 

در مدت 8ساله دفاع مقدس،ایران اسلامی تنها در برابر کشور عراق ایستادگی نکرد بلکه اکثر کشورهای جهان در پشت این کشور عربی بودند و از نظر تسلیحاتی حمایتش می کردند.کشورهایی همچون آمریکا،انگلیس،فرانسه،سودان،اسپانیا و همه و همه در عناد با نظام نوپای جمهوری اسلامی،سنگ تمام گذاشتند.

 

جای هیچ شبهه ای نیست که کشور متجاوز عراق سرمست از این حمایت ها،در اندیشه فتح تهران و مخابره خبر پیروزی به تمام جهان بود، اما فکر جوانانی را نکرده بود که حیدرگونه در برابر امویان زمان ایستادند.جوانانی که به ندای ((هل من ناصر ینصرنی)) حسین زمان،لبیک گفته بودند.

 

ما باید دست کسانی را ببوسیم که زنده کردند ما را و خود رفتند تا ما بمانیم.آفرین بر درود و غیرتشان.حال تو ای رزمنده در قنوت خود ما را نیز دعا کن تا به اجابت دعای تو، دعای من نیز مستجاب شود.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.