یکشنبه 3 اردیبهشت 1391 | 14:22
به مناسبت هفتمین سالگرد عروج/
سرویس دفاع مقدس
سرویس دفاع مقدس
مراسم هفتمین سالگرد درگذشت «حاج عبدالله والی» اسوه برتر زندگی مجاهدانه و جهادگر خستگی‌ناپذیر بشاگرد پنج‌شنبه 7 اردیبهشت برگزار خواهد شد.

بسیج پیشکسوتان "

این همایش که با عنوان «شیدای والی» از سوی ستاد برگزاری هفتمین سالگرد ارتحال حاج عبدالله والی و خانواده او برگزار می‌شود، جمعی از مسئولین دانشگاهی و کشوری و فعالان اردوهای جهادی حضور خواهند داشت، «رضا امیر‌خانی» نویسنده کتاب «پیامبر بشاگرد» نیز مهمان ویژه این مراسم خواهد بود.

مراسم هفتمین سالگرد ارتحال «حاج عبدالله والی» هفتم اردیبهشت‌ماه سال جاری از ساعت 17:30 واقع در میدان شهدا خیابان شکوفه خیابان کرمان خیابان گلستان مسجد المهدی (گلستان) برگزار می‌شود.

 مرحوم «حاج عبدالله والی» به عنوان یکی از اسوه‌های برتر زندگی جهادی شناخته شده است؛ او به اشاره حضرت امام (ره) در سال 61 جبهه را رها کرد و به منطقه محروم بشاگرد رفت و بیست و سه سال در سمت مسئول کمیته امداد حضرت امام (ره) در این منطقه خدمت کرد. حاج عبدالله با کمک خیرین، بسیار فراتر از مسئولیت‌های سازمانی، این دیار محروم را به آبادانی نسبی رساند.

جهادگر خستگی‌ناپذیر بشاگرد، به عنوان فردی موثر و فعال در ایجاد و تقویت اردوهای جهادی و کمک به مناطق محروم کشور در بین جهادگران شناخته شده است. حاج عبدالله والی پس از حضور 23 ساله‌اش در بشاگرد در 8 اردیبهشت 1384 در سن 56 سالگی در اثر سکته قلبی در گذشت.

انتهای پیام/

فارس

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.