شنبه 30 اردیبهشت 1391 | 12:17
600 ميليون رشوه وهابيون براي ترور شهيد مولوي جنگي زهي
600 ميليون رشوه وهابيون براي ترور شهيد مولوي جنگي زهي
در پي شهادت مظلومانه مولوي شهيد مصطفي جنگي زهي و رسوا شدن دست هاي پيدا و پنهان مثلث شوم سازمان ورشكسته منافقين، كشورهاي مرتجع منطقه و سرويس هاي بدنام استكباري - صهيونيستي ابعاد جديدتري از اين ترور شوم در حق مردم به ويژه مردم غيور استان سيستان و بلوچستان آشكار شد.

بسیج پیشکسوتان

در چند روز گذشته، پس از دستگيري تعدادي از عوامل ترور شهيد مصطفي جنگي زهي توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) و در اعترافات متهمان دستگير شده، بار ديگر حركت خزنده بيگانگان و مخالفان وحدت در ايران اسلامي نمايان شد.

به گزارش فارس اگر چه شهادت، تاوان وحدت براي مولوي مصطفي جنگي زهي بود اما با پيوستن وي به صف شهداي وحدت در استان سيستان و بلوچستان دست هاي پنهان صهيونيسم و استكبار جهاني و كشورهاي ارتجاعي منطقه نمايان تر شد و پخش اعترافات مقدماتي متهمان نيز آغازي براي شناساندن حركت هاي خزنده بيگانگان و مخالفين وحدت در ايران اسلامي و همچنين اتمام حجتي براي عوامل فريب خورده داخلي شد.

مولوي مصطفي جنگي زهي امام جمعه مسجد اهل سنت خضراي شهر راسك استان سيستان و بلوچستان 30 دي ماه سال گذشته پس از اقامه نماز مغرب و عشاء حين بازگشت به منزل به دست اشرار مسلح و تروريست به شهادت رسيد.

به دنبال دستگيري يكي ديگر از عوامل دخيل در ترور مولوي شهيد مصطفي جنگي زهي، ابعاد جديدي از اين جنايت كور فاش شد چنانكه اخبار واصله حكايت از آن دارد كه بنابر اعترافات متهم اخير، «م. الف» و «ج.الف» كه اخيرا دستگير شده اند، از عاملان اين ترور ناجوانمردانه بوده اند. اين دو تن در اعترافات خود فاش كرده اند كه براي ترور اين مولوي انقلابي اه سنت ، حدود 600 مليون تومان از جريان هاي وهابي رشوه گرفته اند.

مولوي جنگي زهي از روحانيون برجسته اهل سنت چندي پيش در يك حمله كور تروريستي در استان سيستان و بلوچستان به فيض شهادت نائل شد.

وي بارها علي‎رغم تهديدهاي گروه هاي مختلف وهابي در سيستان و بلوچستان و خارج از كشور اعلام كرده بود كه شهادت را در راه انقلاب اسلامي يك افتخار بزرگ براي خود مي داند و از افشاگري درباره وهابيت و عوامل ضد وحدت در سيستان و بلوچستان كوتاه نخواهد آمد.

وي حتي پس از ربودن پسرش به دست عوامل وهابي نيز حاضر به كوتاه آمدن در دفاع از انقلاب اسلامي نشد و سخنراني هاي مولوي جنگي زهي تنها به افشاگري در مورد وهابيت و گروهك ريگي محدود نبود و وي در طي يك سال اخير افشاگري درباره آل سعود و آل خليفه را نيز جزو وظايف و تكاليف علماي اهل سنت در ايران مي دانست.

مولوي جنگي زهي در دوران فعاليت شهيد شوشتري در سيستان و بلوچستان رابطه نزديكي با اين شهيد برقرار كرده بود و با وي در مناطق مختلف بلوچستان از جمله سرباز و راسك و پيشين، محل شهادت شهيد شوشتري همكاري هاي گسترده اي داشت.

وي از مناديان فعال وحدت شيعي و سني در جنوب شرق كشور بود و تنها راه حفظ وحدت در سيستان و بلوچستان را اطاعت كامل از رهبري انقلاب مي دانست.

امام جمعه منطقه راسك در آخرين مصاحبه خود قبل از شهادت نيز گفته بود "اطاعت از رهبري در نزد اهل سنت يك واجب شرعي است."

جنگي زهي همچنين در برخي سخنراني هاي اخير خود در مورد انتخابات مجلس، نسبت به طراحي دشمن براي كم رنگ كردن حضور مردم در انتخابات هشدار داده بود و حضور در انتخابات آينده را براي اهل سنت به عنوان يك واجب ديني تبليغ مي كرد.

به نظر مي رسد با توجه به سخنراني‎هاي متعدد مولوي جنگي زهي براي تشويق اهل سنت منطقه جنوب سيستان و بلوچستان براي شركت در انتخابات مجلس، يكي از اهداف اين ترور، هدف كم رنگ كردن مشاركت اهل سنت اين استان كشورمان، براي حضور در انتخابات نهمين دوره مجلس است.

نكته جالب اينكه مولوي جنگي زهي همواره خود را يك بسيجي براي نظام معرفي مي كرد و با وجود اشتغالات فراوان از جمله امام جمعه بودن و تربيت طلاب ديني و تدريس در حوزه هاي علميه، فرمانده يكي از پايگاه هاي مقاومت شهرستان راسك بود و خود شخصاً براي جذب جوانان اهل سنت منطقه به بسيج فعاليت مي كرد.

وي اووركت نظامي را به عنوان لباس دائمي خود برگزيده بود و به عنوان يك بسيجي جهادگر با تبعيت از فرامين مقام معظم رهبري، نقش منادي وحدت را ميان شيعه و سني در سيستان و بلوچستان ايفا كرد و به حق شهد شيرين شهادت، اجرت تلاش هاي مستمر او بود و گواراي وجودش باد.

منابع آگاه اعلام كرده اند پس از تكميل پرونده و تحويل آن به مراجع قضايي به زودي اخبار مهمي از اين جنايت كور به مردم غيور و شهيد پرور استان سيستان و بلوچستان منتشر خواهد شد.

منبع:basijnews

کد:ع1

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.