جمعه 26 اسفند 1390 | 17:18
جهاد اسلامی: موشك هایی در اختیار داریم كه به تل آویو می رسند
یك مقام نظامی در جنبش جهاد اسلامی فلسطین فاش كرد كه این جنبش هزاران موشك در اختیار دارد كه به تل آویو می رسند و در صورتی كه رژیم صهیونیستی هركدام از رهبران جناح های فلسطینی یا غیر نظامیان را هدف قرار دهد شهرهای صهیونیست نشین سرزمین اشغالی فلسطین هدف قرار خواهند گرفت.

بسیج پیشکسوتان : 'ابو ابراهیم' یكی از رهبران گردان های قدس شاخه نظامی جهاد اسلامی روز جمعه به خبرگزاری فرانسه گفت: 'چنانچه اشغالگران هركدام از رهبران جناح های فلسطینی یا غیر نظامیان را هدف قرار دهند پاسخ شدید خواهیم داد و محدوده پاسخ فراتر از شهر 'اسدود' خواهد بود.'

این مقام نظامی با اشاره به اینكه توانایی نظامی جهاد اسلامی از نظر كمی و كیفی افزایش یافته است افزود: دشمن می داند كه برد موشك های ما به كجا می رسد و این جنبش هزاران موشك در اختیار دارد.

منابع نزدیك به جناح های فلسطینی در غزه گفتند كه گردان های قدس شماری موشك در اختیار دارند كه برد آنها 60 تا 110 كیلومتر است.

ابو ابراهیم گفت از این موشك ها هنگامی استفاده خواهد شد كه اسرائیل مقامات بلندپایه را هدف قرار دهد.

منابع فلسطینی گفتند پس از شلیك موشك سام - 7 در اوت (مرداد) گذشته پرواز بالگردهای اسرائیلی برفراز غزه در درگیری های اخیر متوقف شد.

ابو ابراهیم در پاسخ به سئوالی در مورد پاسخ احتمالی این رژیم در صورت شلیك موشك به سوی شهرهای صهیونیست نشین گفت: 'در صورت گسترش تجاوز ممكن است موشك هایی شلیك كنیم كه دورتر از اسدود در فاصله 30 كیلومتری غزه را نشانه گیری كنند.' فاصله این شهر تا تل آویو 30 كیلومتر است

منبع : خبرگزاری جمهوری اسلامی

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.