دوشنبه 14 فروردین 1391 | 14:41
سرویس : بین الملل
راديو رژیم صهیونیستی اعلام كرد: گراني قيمت بنزين كمر اسرائيلي ها را شكست.

بسیج پیشکسوتان : راديو رژیم صهیونیستی در گزارش خود تاكيد كرد: در حالي كه كمر مردم اسرائيل از بهاي بنزين و انواع ديگر سوخت شكسته است، دولت رژیم صهیونیستی اعلام كرده كه بهاي بنزين افزايش بيشتري خواهد يافت و هر ليتر بنزين، 20 آگوروت ديگر گران تر خواهد شد.


بدين ترتيب هر ليتر بنزين براي نخستين بار در 64 سال گذشته، از مرز 8 ش ك ل، معادل 2 دلار و نيم خواهد گذشت.

 

همچنين هر گالن بنزين در رژیم اسرائیل به حدود ده دلار مي رسد كه گران ترين قيمت در سراسر جهان غرب است. اين در حالي است كه در آمريكا هر گالن بنزين تنها به سه دلار و نيم و يا اندكي بيشتر رسيده و مردم آمريكا به شدت از پرزيدنت اوباما ناخشنود شده و عكس هاي او را پاره مي كنند.


سال گذشته كه بسياري از مردم رژیم صهیونیستی عليه گراني هاي شديدكالاهاي اساسي و بنزين و لبنيات تظاهرات مي كردند، دولت كميسيون ويژه اي را تشكيل داد اما تنها پس از چند ماه، دوباره مردم شاكي هستند كه بسياري از كالاهاي اساسي مورد نياز به شدت گران شده است.


اين گزارش مي افزايد: «در حالي كه اسرائيلي ها حدود يك چهارم درآمد مردم آمريكا درآمد دارند ولي دو تا سه برابر بيشتر از آمريكايي ها ماليات مي دهند و يكي از سنگين ترين ماليات ها را در جهان غرب مي پردازند، اما هزينه زندگي در رژیم صهیونیستی چند برابر آمريكاست و به ويژه كالاهاي اساسي و سوخت به تازگي بر دوش بسياري از خانواده ها سنگيني مي كند. ناظران مي گويند كه تظاهرات از تل آويو به زودي به ساير شهرها و شهرك هاي ديگر اسرائيل هم كشيده خواهد شد».

منبع: شبکه خبر

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.