سه شنبه 15 فروردین 1391 | 14:02
سرویس : بین الملل
آمار بالای جرم و جنایت در آمریکای جنوبی به همراه کارتل‌های بزرگ تبهکاری، از قاچاق مواد مخدر تا فحشا و بسیاری موارد دیگر،

بسیج پیشکسوتان : آمار بالای جرم و جنایت در آمریکای جنوبی به همراه کارتل‌های بزرگ تبهکاری، از قاچاق مواد مخدر تا فحشا و بسیاری موارد دیگر، این سرزمین پر رمز و راز را صاحب زندان‌های شلوغ و ترسناک کرده که به همین دلیل، هر از گاه، خبری از شورش، حادثه، آتش سوزی و قتل و درگیری در این زندان‌ها به گوش می‌رسد.

 در این باره باید گفت که آتش سوزی زندان هندوراس، درگیری دو گروه قاچاق مواد مخدر در زندانی در مکزیک و شورش‌های زندان‌های برزیل، تنها گوشه‌ای از اخبار متنوعی است که از زندان‌های آمریکای جنوبی به گوش می‌رسد.
گفتنی است، پر شدن زندان‌ها بیش از ظرفیت آنها، قاچاق مواد مخدر به درون زندان، فحشا و ایدز، بزرگترین خطرهای زندان‌های آمریکای جنوبی است.

گزارش تصویری زیر، نگاهی دارد به وضعیت زندانی‌های زندان «لازالکو» در سونسونتای السالوادور؛ زندانی که محل نگهداری بخش عمده‌ای از تبهکاران باند «مارا 18» است.
 

اعضای باند «مارا 18» (باند قاچاق مواد مخدر) در زندان لازالکو در سونسونتای السالوادور Meridith Kohut/The New York Times   پر شدن زندان لازالکو، بیش از ظرفیت، موجب شده تا زندانیان در وضعیت بسیار نامناسب بهداشتی زندگی کنند. Meridith Kohut/The New York Times   خالکوبی عدد 18 روی صورت یکی از اعضای باند مارا 18 در زندان لازالکو در سونسونتای السالوادور Meridith Kohut/The New York Times   خالکوبی عدد 18 روی دست یکی از اعضای باند مارا 18 در زندان لازالکو در سونسونتای السالوادور Meridith Kohut/The New York Times   یک پرس غذا به عنوان یک وعده شام که در زندان لازالکو در سونسونتا سرو می‌شود. Meridith Kohut/The New York Times   خالکوبی‌های اعضای باند مارا 18 در زندان‌های السالوادور Meridith Kohut/The New York Times   تصاویر اعضای باند مارا 18 که برای ساختن هویت‌ و مدارک جعلی از این باند خلافکار ضبط شده است. (Meridith Kohut/The New York Times   زندانیان در محوطه زندان لازالکو در سونسونتای السالوادور Meridith Kohut/The New York Times   کار کردن زندانیان زن این زندان در مزارع پیرامون زندان به عنوان بخشی از گذران دوره محکومیت Meridith Kohut/The New York Times   کار کردن زندانیان زن این زندان در مزارع مربوط به رندان به عنوان بخشی از گذران دوره محکومیت Meridith Kohut/The New York Times   زندانیان زن در حال تمیز کردن قفس‌ها در یک مزرعه پرورش خرگوش که متعلق به زندان است، به عنوان گذراندن بخشی از دوران محکومیت خود Meridith Kohut/The New York Times   جسیکا گوادالوپ، مادری است که در دوران محکومیتش در زندان از کودک خود نگهداری می‌کند. Meridith Kohut/The New York Times   زندانیان زن در حال استراحت در شیفت‌های کاری Meridith Kohut/The New York Times  

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.