چهارشنبه 16 فروردین 1391 | 15:39
سرویس : بین الملل
فجايعي که گروهک هاي شورشي سلفي و وهابي مخالف نظام سوريه در اين کشور در حال ارتکاب آن هستند به حدي رسيده است که برخي از اعضاي اين گروهک ها که مسؤول ذبح ربوده شدگان بوده اند، از ادامه جنايات خود ابراز ناتواني مي کنند.

هفته نامه اشپيگل آلمان در مقاله اي به جنايات شبه نظاميان مخالف دولت سوريه در اين کشور اشاره کرده که در آن افراد مسلح با افتخار اعمال پليد خود را در راستاي اجراي دستورالعمل هاي غربي و منطقه اي و عربي به اجرا مي گذارند و مي خواهند سوريه و ملت آن را هدف قرار دهند.

  اشپيگل در اين راستا در گزارشي به نقل از خبرنگار خود از بيروت چهره واقعي کساني که ادعاي انقلاب صلح آميز دارند را نشان داده و تأکيد مي کند که چهره جنايت هاي فجيعي که اين جريان ها در سوريه رقم زده اند، ماهيت واقعي آنها را مشخص مي کند.   اين نشريه آلماني با يکي از اين جنايتکاران که به طرابلس فرار کرده، گفت وگو کرده است. وي نام مستعار بر خود گذاشته و تصريح مي کند که کشتن شهروندان و نظامياني که به اسارت گرفته مي شدند، مأموريت اصلي وي بوده است. وي همچنين عضوي از "يگان دفن" بوده است. مأموريت اين يگان پس از يگان "بازجويي از ربوده شده ها" آغاز مي شود که بر اين اساس، آنها بايد افراد ربوده شده را پس از شکنجه هاي شديد و بازجويي هاي طولاني از بين ببرند.   وي در اين گفت وگو تأکيد مي کند که شخصاً چهار نفر را با قمه سر بريده است اما از عمل خود در اين زمينه راضي نيست. او همچنين اعتراف کرده که مسؤول استفاده از مسلسل هاي از نوع "پي کي سي" بوده و تعدادي را نيز به اين ترتيب کشته است، اما کساني که با قمه به دست وي کشته شده اند چهار نفر هستند.   اين هفته نامه همچنين به نقل از "ابو رامي" از رفقاي اين عضو فراري شورشيان سوريه مي نويسد که "يگان دفن" از تابستان گذشته تاکنون بيش از 150 نفر را کشته و اين تعداد از زمان آغاز حوادث و ناآرامي هاي سوريه به عدد 200 تا 250 نفر مي رسد.   اين هفته نامه همچنين به نقل از اين گروه هاي تروريستي مي نويسد که اقدامات تروريستي آنها از آگوست سال گذشته ميلادي آغاز شده و يگان هاي آنها که به دنبال کشتار و ايجاد هرج و مرج در شهرهاي سوريه هستند، با حمايت هاي تسليحاتي و مالي کشورهاي عربي و غربي با هدف ريختن خون ملت سوريه افزايش پيدا کرده است   منبع:مشرق

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.