پنجشنبه 17 فروردین 1391 | 15:15
سینه چاکی برای کمپ اشرف
سرویس : بین الملل
انگلیسي ها سالها در مورد "کمپ اشرف" که توسط مسئولین اين گروهك تروريستي به یک زندان بزرگ سیاسی تبدیل شده بود و افراد ساكن در آن از ابتدایی ترین حقوق انسانی بی بهره بودند، سکوت اختیار کرده بودند.

بسیج پیشکسوتان :

بعد از اخراج سفيربريتانيا به دليل فعاليت هاي مشكوك در فتنه 88 توسط دولت ايران و قطع روابط سياسي ايران با اين كشور، دولت انگليس با اتخاذ راهكارهاي متفاوت ديپلماتيك تلاش كرد كه با استفاده از تمامي ظرفيت هاي موجود فشارهاي يسياسي ، اقتصادي بر جمهوري اسلامي افزايش دهد.
يكي از برنامه هاي دولت بريتانيا حمايت از گروهك هاي تروريستي است كه در طول 33 سال گذشته براي عليه انقلاب ايران فعاليت مي كنند ؛ به همين منظور طي چند ماه گذشته بعد از حتمي شدن اخراج منافقين از كشور عراق ، سياست مدارن اين كشور خصوصا تعدادي از نمايندگان مجلس عوام و عيان با انتشار نامه هاي متعدد خطاب به دبير كل سازمان ملل از وي مصرانه خواسته اند كه حفاظت از اعضاي "كمپ اشرف" را ضمانت كند.

اين حقارت كه بدليل عدم توجه جمهوري اسلامي به خواسته هاي امپرياليستي بريتانيا بود تا جايي پيش رفت كه اين نامه ها به سازمان هاي بين المللي توسط نمايندگان ارشد، اعضاي بر جسته مجلس اعيان، رياست و سخنگوي مجلس عوام، وزير كشور پيشين انگلستان، روساي حزب كارگر و ليبرال دمكرات، مشاوران ملكه و دادستان كل مورد حمايت قرار مي گيرد.

به گزارش صراط ، اقدامات سوال برانگیز انگلیس در حمایت از این گروهک تروریستی و خارج کردن گروهک تروریستی مجاهدین خلق از لیست گروه های تروریستی برای بهره برداری های سیاسی هرچند که با توجه به سابقه منفی استعماری و مداخله جویانه آن در ایران و منطقه چندان دور ازتصور نبود ولی به دلیل استفاده ابزاری از تروریست های شناخته شده در بازی های سیاسی نشان از سیاست های خطرناک انگلیسی ها دارد.

انگلیسي ها سالها در مورد "کمپ اشرف" که توسط مسئولین اين گروهك تروريستي به یک زندان بزرگ سیاسی تبدیل شده بود و افراد ساكن در آن از ابتدایی ترین حقوق انسانی بی بهره بودند، سکوت اختیار کرده بودند حال با كنترل نیروهای عراقی بر گروهک تروریستی که به منظور جلوگیری از اقدامات خرابكارانه اين گروهك صورت می گیرد ، براي فشار به سياست هاي آزاد دو كشور همسايه ايران و عراق اعتراض سیاسی می کنند.
البتهكشور انگلیس(روباه پير)در زمینه حمایت از تروریسم و فرقه گرایی در منطقه خاورمیانه سابقه ای طولانی دارد که نمونه های نزدیک تر آن حمایت از گروه طالبان و القاعده در سال های گذشته و تجهیز آنها علیه همسایگان افغانستان و سپس آغاز مبارزه با آنها به بهانه مبارزه با تروریسم پس از حوادث ۱۱ سپتامبر ۲۰۰۱، بوضوح مشاهده شد.

در پايان بايد ياد آور شددولت انگلیس رفتارهای متناقض و دوگانه ای را در ارتباط با تروریسم به نمایش گذاشته است؛ خروج سوال برانگیز گروهک تروریستی منافقین از فهرست سازمان های ممنوعه تروریستی و وارد کردن بخشی از مقاومت مردمی حزب الله لبنان در این فهرست، از جمله نشانه های این رفتار دوگانه است. منبع:صراط

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.