دوشنبه 28 بهمن 1392 | 14:23
مسئول کانون بازنشستگان سازمان بسیج مستضعفین :
هدف ما نزدیکی قلوب بچه های پاسدار به یکدیگر است.
هدف ما نزدیکی قلوب بچه های پاسدار به یکدیگر است.

 

 

 

 

بازنشستگان سپاه جزئی از سپاه هستند ، بر همین اساس باید تدابیری اتخاذ گردد تا این همدلی و وابستگی هرچه بیشتر نمود داشته باشد.در همین راستا پایگاه اطلاع رسانی بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت در حاشیه همایش بازنشستگان سازمان بسیج مستضعفین با آقای محمد صادق ضیائی مسئول کانون بازنشستگان سازمان بسیج مستضعفین جهت تبین فعالیتهای این کانون به گفتگو نشسته است که در ادامه تقدیم شما عزیزان می گردد.

 

*جناب آقای ضیائی لطفاً بفرمائید هدف از تشکیل کانون بازنشستگان سازمان بسیج مستضعفین چیست ؟

هدف از ایجاد کانون بازنشستگان سازمان بسیج مستضعفین با توجه به فرمایش حضرت آقا این بود تا برادران قدیمی هم دیگر را پیدا کنند. یک وقت نشود که آنها با خود این فکر را بکنند که دیگر از سپاه جدا شده اند و سپاه آنها را دیگر تحویل نمی گیرد.هدف ما نزدیکی قلوب بچه های پاسدار به یکدیگر است. بسیاری از این بازنشستگان به ما گفته اند که ما از شما چیزی نمی خواهیم فقط دوستان قدیمی خود را پیدا کنیم برای ما کافی است.

 

*خدماتی که این کانون برای افراد تحت پوشش خود ارائه می دهد چیست؟

خدماتی که این کانون به بازنشستگان سازمان بسیج مستضعفین ارائه  می دهد خدماتی شامل تکریم و منزلت پاسداران از جمله وام ازدواج ، کاریابی برای فرزندان بازنشستگان و وام های دیگر و ... می باشد.از جمله دیگر خدمات این کانون خدمات ورزشی است  که تهیه سالن برای فوتبال ، فوتسال ، شنا ، تیراندازی و ... در این راستا انجام می گیرد.

*آیا شما به جز بازنشستگان سازمان بسیج مستضعفین ، بازنشستگان دیگر نهادها مثل ناجا ، آجا و ... را هم تحت پوشش قرار می دهید؟

خیر، کانون بازنشستگان فقط افراد بازنشسته سازمان بسیج مستضعفین را تحت پوشش خود قرار می دهد.

*جناب آقای ضیائی چنانچه به غیر از مواردی که عنوان کردید خدمات دیگری هم به بازنشستگان و افراد تحت تکلف آنان ارائه می دهید بیان نمائید؟

کانون در زمینه ی کمک مالی به بیماران صعب العلاح که داروهای گرانقیمت مصرف می کنند هم از طریق معرفی به کمیسیون فعالیت دارد.لذا چنانچه خدای نخواسته در خانه ای بیمار صعب العلاج هست ، سرپرست خانواده با ارائه فاکتورهای دارو و یا هزینه های درمان می تواند بخشی از هزینه های خود را از طریق تائیدیه کمیسیون دریافت نماید.

همچنین به افراد بی بضاعتی که نیاز به کمک مالی بلاعوض هم داشته باشند ما خدمات رسانی داریم.از دیگر مواردی که می توانم به آن اشاره کنم معرفی عزیزان بازنشسته به اماکن زیارتی و مراکز تفریحی است.

ممنون از اینکه وقت خودتان را در اختیار ما قرار دادید.

متشکرم ، موفق باشید.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.