یکشنبه 3 اردیبهشت 1391 | 06:09
عقده گشایی باکشتن حیوانات ...
سرویس بین الملل
سردبير ارشد وترنز تودي به پرس تي‌وي گفت گروهي که بزها را به عنوان تمرين نظامي مي‌کشند، از جمله صدها گروه امنيتي خصوصي حزب جمهوري خواه امريکا به شمار مي‌آيند.

بسیج پیشکسوتان "


گوردون داف در گفت‌وگو با بخش امريکاي وب سايت پرس تي‌وي گفت گروهي از نيروهاي امنيتي به عنوان تمرين نظامي بزها را هدف قرار داده‌اند؛ اين گروه يکي از صدها گروه امنيتي خصوصي به شمار مي‌آيند که از سوي حزب جمهوري خواه امريکا تشکيل شده است.

داف گفت: "پول و حمايت گسترده جمهوري خواهان امريکا پشت اين گروه‌هاست."

اين در حالي است که تصاويري که اخيرا منتشر شده، از تمرين‌هاي نظامي وحشتناک گروهي از نيروهاي امنيتي خصوصي و کشتن بزها به منظور شبيه سازي ميدان جنگ پرده بر داشته است.

داف گفت اين گروه‌‍‌هاي امنيتي خصوصي مقادير زيادي تسليحات نظامي در اختيار دارند.

همچنين اخيرا انتشار تصاويري از نيروهاي امريکايي که لبخندزنان با بدن بي جان افراد مظنون به عضويت در گروه‌هاي شبه نظامي عکس گرفته‌اند، جنگ افغانستان را کانون توجهات قرار داده است.

روزنامه لس آنجلس تايمز روز چهارشنبه (۳۰ فروردين) گزارش داد يک سرباز امريکايي ۱۸ تصوير را که در آن‌ها سربازان با اجساد افغان‌ها عکس گرفته‌اند به اين روزنامه داد تا بر لزوم توجه به امکان نابودي رهبري و نظم که به عقيده وي امنيت نيروهاي امريکا را به خطر انداخته است، تاکيد کند.

اين تصاوير به مناسبت‌هاي مختلف در ولايت زابل در سال ۲۰۱۰ گرفته شده‌اند و يک سرباز ارتش امريکا، به شرط فاش نشدن نام خود آن‌ها را به روزنامه امريکايي داده است.

انتهای پیام/

پرس

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.